Cx 500 "Il Bastardo"

Dunlop K81 4.25 x 18
Har redan beställt nytt bakdäck oxå. Ser helt stört ut med lågprofilare bak...

Åtgärdat! Dunlop 130/80-18 monterat idag. Stort tack till Kjell på Wheeler Dealer som monterade strax innan åtta ikväll! That´s service!

Bifogat

• DSC01028.jpg
    DSC01028.jpg
    237.8 KB · Visningar: 255
Liten update...

Det har blivit lite nytt på hojen sen sist. Ny tank, sadel och avgassystem, allt hempulat.
_DSC0122.jpg_DSC0126.jpg

Jag har funderat på att köpa just de däcken du har till min CX! 3.6"x19 fram och och 4.1"x18 bak. Ser på bilderna att de skulle passa finfint! Men jag har redan beställt ett par Pirelli MT66 Route, 100/90 fram och 120/90 bak. Tror det kommer att se ut rätt bra de åxå. Gillar tjocka och runda däck, även om det inte är helt optimalt för kurvtagning.

Jag tycker att Dunlop har funkat väldigt bra sedan jag monterade dem. Jag har inte haft några släpp eller andra otrevligheter, till skillnad från när jag körde på Conti... Hua, det var läskiga däck, släppte så fort det var lite dagg på vägen.

Jag har funderat på att köpa just de däcken du har till min CX! 3.6"x19 fram och och 4.1"x18 bak. Ser på bilderna att de skulle passa finfint! Men jag har redan beställt ett par Pirelli MT66 Route, 100/90 fram och 120/90 bak. Tror det kommer att se ut rätt bra de åxå. Gillar tjocka och runda däck, även om det inte är helt optimalt för kurvtagning.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien