CWM/LCR Honda... Vafan hände?

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
623535-72cc73f0-b7eb-11e4-a05f-87b0515cbaed.jpg

LCR, som enligt min mening har haft startfältet snyggaste designer på sina hojar genom åren, hade nån form av release för deras hojar i London här om dagen...

Alltså... Vafan hände? Vi kör vitt med nån slarvigt påsmetad dekal på sidan?

En annan fråga jag ställer mig är varför i hela friden Calle krycka har en röd mankini utanpå skinnstället?

288b7b45ada14332915b2d6d01d5002e.jpg

Tänkte faktiskt samma sak att det var en ovanligt ful design för LCR och då står ändå både teamchef och förarna för en gångs skull i snygga kostymer istället för tråkiga teamkläder!

Namnet då!!?? Cwmfxlcrkdbslsbdbdkhsblkg.... Honda. :crash

För djävla ful motorcykel under dekaler och lack också, tyvärr...:zpy jo jag vet, funktion före form, men vafan?

Mack: Kliv in och styr upp det där! Säg att du jobbar gratis om du får vara reserv-pilot om någon blir skadad!

Den som degar bestämmer hur det ska se ut, se det som ett dominansförhållande, sponsorn versus teamet. :hihi

Precis. Får man en stor hög med pengar så är man nog ganska medgörlig om givaren vill bestämma hur dekalerna ska se ut...

Den där hojen är för övrigt en typisk "show bike", det vill säga ett hopkok av gamla delar som inte används till något vettigt. Toppkåpa, sidokåpor, framskärm, framgaffel och själva ramen ser inte ut som vare sig 2014 eller 2015 spec.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman