Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HansJ skrev:2287543Tänkte höra om någon som ska åka från Sthlmsområdet har plats i bil för lite prylar? Ett originalsystem och lite verktyg närmare bestämt. Vore hyvens i såfall!
MVH,
Hasse
Det var hyvens, men jag tänkte på veckan som kommer. Ska åka den 11/7. Men tack i alla fall!!R1bjorn skrev:2287547När ska du åka? Vart bor du?
Vi utgår från Saltis, sedan Nacka (fre 28 juli).
//Björn
Smidigare vet jag inte, smidigaste är ju att inte byta allsJosef skrev:2288081Är det inte smidigare att byta systemet innan du åker om du är osäker?
Det kommer knappast finnas tid när kursen börjat kan jag säga efter att ha gått steg 1 ifjol.
Om jag får tag på en bil till helgen har jag plats över om du vill skicka med något. Återkommer om jag lyckas.
Somliga får ju gå CSS lite nu å då tydligenHansJ skrev:2288224..och jag offrar hellre ett körpass än blir hemskickad...
Får och får... Och inte verkar det hjälpa hellerJåke skrev:2288255Somliga får ju gå CSS lite nu å då tydligen![]()
Du är medveten om att du inte kan missa en lektion på CSS? Då är det väl hemgång om man inte ändat upplägget![]()
Ska du byta nåt lär det bli nattjobb.
:
Du har ett PMHansJ skrev:2292490Hade erbjudande om hjälp, men det sket sig tyvärr. Ingen som ska åka bil från 08-området??
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA