Nej d,äter olika sorts mat varje dag,har du kört hoj 30 år? Om ja då kan vi diskutera saker o ting ...kom inte här o va spydig du vet ju fan ingenting om hojåkning
Så har man kört hoj i 30 år då kör man bäst alltså? reflexer som en sengångare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej d,äter olika sorts mat varje dag,har du kört hoj 30 år? Om ja då kan vi diskutera saker o ting ...kom inte här o va spydig du vet ju fan ingenting om hojåkning
Absolut inte,jag har aldrig sagt att jag är bäst,eller har jag?Jag menar bara att visdomen kommer med åldern,jag har ju haft 125:a o kört som fan ...om du fattar poängen....Så har man kört hoj i 30 år då kör man bäst alltså? reflexer som en sengångare..
Go natt..orka pallaGratulerar du har kört hoj i 30år men du skriver som du vore 5år. Jag vet inte hur du resonerar men jag skriver hellre bra än kört hoj i 30år och stoltserar med det som en 5åring.
Absolut inte,jag har aldrig sagt att jag är bäst,eller har jag?Jag menar bara att visdomen kommer med åldern,jag har ju haft 125:a o kört som fan ...om du fattar poängen....

...om du fattar poängen....

Vadå 4 gånger om året ,hur fan ska du veta hur länge jag behåller mina hojar din jä...
(Det dör ca 70 000 människor i EU varje år i trafiken. Långt fler skadas och blir invalidiserade. Man är inte fridlyst och undantagen bara för att man är Svensk.![]()

Ingen aning varför folk köper sig en viss typ av hoj och kör i 200 mellan bilarna eller gasar ifrån polisen. Du kanske kan förklara det?
Men det är ju riktigt som Du säger att många köper sig inte en sporthoj för att åka lagligt. Bland annat så vill flera tunga instanser införa begränsningar på hojjar med argumentet att folk köper dem för att just köra förfort...med allt som det medför för övriga samhället. Den typen av motorcykel finns det inte plats för på Sveriges vägar, vilket Frigolitherna bekräftar.. Här i Sverige har man diskuterat rätt länge ett förbud mot just vissa sporthojjar. Med Bryssel i ryggen så blir det plötsligt mycket enklare.
Så Du kanske kan börja se dig om efter ngn Custom på 400 kubik. Om Du hör att det ringer så är det inte din mobil utan snarare dem där trampjävlarna som Du är ivägen för på Bulten....
God natt!![]()

Den typen av motorcykel finns det inte plats för på Sveriges vägar,
och tada! ca 35-55 är motorcykelförare i Sverige, några av dom är utländska motorcykelförare på semester i Sverige, några gamla, några påverkade osv.
det var många va![]()
Läser man CustomSkändarens inlägg så för man för sig att det dör flera st hojåkare varje dag i Sverige...

jisses vilket praktexemplar av en människa han måste vara![]()

Om du syftar på Customskändaren, så skall det tydligen vara en yngre dam...jag tvivlar på detta tills bevis finnes, upp med lite foton.
Jag vill minnas när man pressade lite så var det rena motsägelser, det hade körts bana och haft skitkul minsann (när jag svamlade frågandes om man någonsin haft en kul dag i sadeln), men egentligen så hade hon inte alls kört bana när det kom till kritan.
Det är ett förbannat predikande här, det börjar bli rätt trist att lista nya inlägg, en funktion jag gillar, eftersom man hittar en del läsvärt, lite intressant tekniksnack, allmänt roliga påhopp lokalt sett, etc.
Finns det någon funktion att blocka vissa konton, så man slipper se de trådarna?
Någon har redan gjort en klockren jämförelse på det här fenomenet - det är som att man skulle propagera för upphovsrättsskyddets vara på piratebays forum.
/l.e.s.s.
Om du syftar på Customskändaren, så skall det tydligen vara en yngre dam...jag tvivlar på detta tills bevis finnes, upp med lite foton.
Jag vill minnas när man pressade lite så var det rena motsägelser, det hade körts bana och haft skitkul minsann (när jag svamlade frågandes om man någonsin haft en kul dag i sadeln), men egentligen så hade hon inte alls kört bana när det kom till kritan.
Det är ett förbannat predikande här, det börjar bli rätt trist att lista nya inlägg, en funktion jag gillar, eftersom man hittar en del läsvärt, lite intressant tekniksnack, allmänt roliga påhopp lokalt sett, etc.
Finns det någon funktion att blocka vissa konton, så man slipper se de trådarna?
Någon har redan gjort en klockren jämförelse på det här fenomenet - det är som att man skulle propagera för upphovsrättsskyddets vara på piratebays forum.
/l.e.s.s.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |