Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte därför, Steam som vart buggEvil M skrev:Har ni löst det än? tankar just nu ner det nya men vill inte börja instalera nått om det inte funkar att lira 1.6 efteråt.
Bra då ska jag försöka få ner resten av source då och testa lite.Nisse Järnet skrev:Det var inte därför, Steam som vart bugg![]()
Acrid skrev:Kan ju bero på som du sa härromdagen...att JAG lyckas alltid bli skjuten med en HE i handen...vilket ofelaktigt leder till att ngn teamkamrat råkar stryka med...
Evil M skrev:Tycker inte alls den sidan var rolig, den visar ju att jag är den sämsta spelaren på sh servern. Men jag skyller på att det laggar och att jag alltid springer ut först, ska nog börja stå still i basen någon minut innan jag ger mig iväg.
Den visar ju iof också att jag är bäst på nått och det är att DÖ![]()
Evil M skrev:Sidan var lite rolig iaf, om man klickar på sitt namn ser man en massa rolig eller tråkig info. Bla vem man har dödat flest ggr, kan ju säga så här att jag gillar visst att döda admin´s![]()
Victim Name Kills
1 t-rex 245
2 abstruse 241
Acrid skrev:Kan ju bero på som du sa härromdagen...att JAG lyckas alltid bli skjuten med en HE i handen...vilket ofelaktigt leder till att ngn teamkamrat råkar stryka med...
Evil M skrev:Sidan var lite rolig iaf, om man klickar på sitt namn ser man en massa rolig eller tråkig info. Bla vem man har dödat flest ggr, kan ju säga så här att jag gillar visst att döda admin´s![]()
Victim Name Kills
1 t-rex 245
2 abstruse 241
t-rex skrev:Nej.
Du är lömskt. Plain and simple.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |