CS Ikväll!

JÄvla gaysteam!

kan för fan inte logga ut med Source användarnamnet för att kunna lira med gamla!! GAY

Nisse Järnet skrev:
Kommer kanske in snart.
Du är lite seeeen... :7peta Först började jag med lite träffbildsövningar. Sedan kom Heda/tombyron. Sedan blev vi fler och fler och var väl som mest 11 st om jag inte missminner mig. Kul var det iaf! Tack för ikväll! :tummenupp

Bifogat

• CS.JPG
    CS.JPG
    66.3 KB · Visningar: 41
Ännu ett offer för kallt stål idag. Scout är ett löjligt vapen. Och svårt att se åt sidorna..........

n'Lasse skrev:
Du är lite seeeen... :7peta Först började jag med lite träffbildsövningar. Sedan kom Heda/tombyron. Sedan blev vi fler och fler och var väl som mest 11 st om jag inte missminner mig. Kul var det iaf! Tack för ikväll! :tummenupp
Jaa men vafan, bättre än igår iaf ;)
Jag kan liksom Mikke inte heller logga in :mad:

Nerå, blev ett par -tre rundor jag chefade bort Mac på dust, men sedan återgick allt till det normala igen...... :rolleyes:

Man får ju glädjas åt det lilla :)

OT spelar du i string ? :3freak

:rofl

abstruse skrev:
Sitter du i string? :gnissla

Hur gör ni när ni tar screenshots? Jag har för mig att man ska trycka typ F5 eller nått så de sparas i cstrikemappen, men det verkar inte stämma. Så jag kör nu på 'print screen' för att sedan klistra kopian i Paint. Men det är ju skitsegt.

Ge mig tips :)

Edit: Alt+F5 funkade utmärkt.

Last edited:
Nisse Järnet skrev:
Ägig avatar rex :D

Han är en mupp!

Helt plötsligt förstår jag den barnsliga förtjusning jag kunde ana i Rexens röst när jag pratade i telefon med honom tidigare idag. Han undrade lite försynt om jag sett den nya avataren, vilket jag då inte hade. Jag riktigt hörde i telefon hur han log i mjugg, men insåg då inte anledningen till varför... *mummel* :huvet

abstruse skrev:
Han är en mupp!

Helt plötsligt förstår jag den barnsliga förtjusning jag kunde ana i Rexens röst när jag pratade i telefon med honom tidigare idag. Han undrade lite försynt om jag sett den nya avataren, vilket jag då inte hade. Jag riktigt hörde i telefon hur han log i mjugg, men insåg då inte anledningen till varför... *mummel* :huvet
Hahah :D Lycka till senare idag btw :tummenupp

Hmmm, var ett tag sen jag spelade .. men nu när jag skulle in på servern så klagade den på fel password... man skriver väl connect cs.ekhagen.nu:27015:moped ??

sharpedge skrev:
Hmmm, var ett tag sen jag spelade .. men nu när jag skulle in på servern så klagade den på fel password... man skriver väl connect cs.ekhagen.nu:27015:moped ??

skriv först "password moped" sedan connect cs.ekhagen.nu:27015

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil