CS Ikväll!

JÄvla gaysteam!

kan för fan inte logga ut med Source användarnamnet för att kunna lira med gamla!! GAY

Nisse Järnet skrev:
Kommer kanske in snart.
Du är lite seeeen... :7peta Först började jag med lite träffbildsövningar. Sedan kom Heda/tombyron. Sedan blev vi fler och fler och var väl som mest 11 st om jag inte missminner mig. Kul var det iaf! Tack för ikväll! :tummenupp

Bifogat

• CS.JPG
    CS.JPG
    66.3 KB · Visningar: 41
Ännu ett offer för kallt stål idag. Scout är ett löjligt vapen. Och svårt att se åt sidorna..........

n'Lasse skrev:
Du är lite seeeen... :7peta Först började jag med lite träffbildsövningar. Sedan kom Heda/tombyron. Sedan blev vi fler och fler och var väl som mest 11 st om jag inte missminner mig. Kul var det iaf! Tack för ikväll! :tummenupp
Jaa men vafan, bättre än igår iaf ;)
Jag kan liksom Mikke inte heller logga in :mad:

Nerå, blev ett par -tre rundor jag chefade bort Mac på dust, men sedan återgick allt till det normala igen...... :rolleyes:

Man får ju glädjas åt det lilla :)

OT spelar du i string ? :3freak

:rofl

abstruse skrev:
Sitter du i string? :gnissla

Hur gör ni när ni tar screenshots? Jag har för mig att man ska trycka typ F5 eller nått så de sparas i cstrikemappen, men det verkar inte stämma. Så jag kör nu på 'print screen' för att sedan klistra kopian i Paint. Men det är ju skitsegt.

Ge mig tips :)

Edit: Alt+F5 funkade utmärkt.

Last edited:
Nisse Järnet skrev:
Ägig avatar rex :D

Han är en mupp!

Helt plötsligt förstår jag den barnsliga förtjusning jag kunde ana i Rexens röst när jag pratade i telefon med honom tidigare idag. Han undrade lite försynt om jag sett den nya avataren, vilket jag då inte hade. Jag riktigt hörde i telefon hur han log i mjugg, men insåg då inte anledningen till varför... *mummel* :huvet

abstruse skrev:
Han är en mupp!

Helt plötsligt förstår jag den barnsliga förtjusning jag kunde ana i Rexens röst när jag pratade i telefon med honom tidigare idag. Han undrade lite försynt om jag sett den nya avataren, vilket jag då inte hade. Jag riktigt hörde i telefon hur han log i mjugg, men insåg då inte anledningen till varför... *mummel* :huvet
Hahah :D Lycka till senare idag btw :tummenupp

Hmmm, var ett tag sen jag spelade .. men nu när jag skulle in på servern så klagade den på fel password... man skriver väl connect cs.ekhagen.nu:27015:moped ??

sharpedge skrev:
Hmmm, var ett tag sen jag spelade .. men nu när jag skulle in på servern så klagade den på fel password... man skriver väl connect cs.ekhagen.nu:27015:moped ??

skriv först "password moped" sedan connect cs.ekhagen.nu:27015

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...