CS Ikväll!

Evil M skrev:
Servern funkar ju inte :(

Min motor till hojen ligger i två fina halvor i garaget så jag kan inte åka hoj :(
Mina ben o fötter e fortfarande kassa.. så jag kan inte heller köra hoj.. :( men det var inte långt ifrån att jag tog tjejens hjälm idag o åka bakpå.. fan va sugen jag e på o köra hoj!!!!!

Maverick skrev:
Mina ben o fötter e fortfarande kassa.. så jag kan inte heller köra hoj.. :( men det var inte långt ifrån att jag tog tjejens hjälm idag o åka bakpå.. fan va sugen jag e på o köra hoj!!!!!
Kan förstå att du är sugen på att köra, mitt lilla problem som gör att jag inte kan köra blev helt plötsligt ännu mindre nu känns det som.

Hoppas inte det!!!
jag har inte lirat på SH sen i julas eller så. Köpte de där HALO ock körde det tills jag tröttna nu ett par månadet i vår. Kom sedan tillbaka till mina favvoservrar på CS och fick chocken. ja hade fått lärdom av HALO :va eller så har alla som jag spelade imot i höstas blivit sämmre :va

Hojta till så skickar jag upp ett cs-game på min burk :yoparty :yoparty :machinegu :kulspruta

Evil M skrev:
Servern funkar ju inte :(

Min motor till hojen ligger i två fina halvor i garaget så jag kan inte åka hoj :(

Servern funkar igen, var lite strul med en steam-uppgradering, så det blev stående några dagar pga det.

Fyyy fan va längesen man lirade CS!!!! :4skrika

någon som kommer att lira senare??

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma