CS Ikväll!

MikkE skrev:
JA! det var en jävlans massa jobbiga teamflashar VARJE gång vi skulle springa.. fett jobbigt, och sen hör man mmm skratta :)

edit: jag blev 4000:e inlägget :) vad får jag :hoppa :D
Grattis
Du få nog en teamflasch av mmm.. :D

mmm teamflashar inte bara, han (och acrid också för den delen) dödar sina egna tm (mig) hela tiden. Måste vara för att jag är så jävla bra så att dom inte får några frags om dom inte dödar mig först :D

Nisse Järnet skrev:
mmm teamflashar inte bara, han (och acrid också för den delen) dödar sina egna tm (mig) hela tiden. Måste vara för att jag är så jävla bra så att dom inte får några frags om dom inte dödar mig först :D
Jag var nära o skjuta mmm ett par gånger i starten på inferno.. men jag lyckades hålla mig från musknappen.. :D han e jävligt jobbig o möta.. men minst lika jobbig o ha me i laget när han lamar sig.. :lol

Annars så e de ju tyvärr rätt vanligt på cp public-servers att man köper på sig lite vapen.. så e de nån i laget som saknar pengar.. o typ bara köper en väst o sen det första dom gör e ju att döda en enbart för att få vapnet.. helt jävla sjukt!!!

jag tror det var andra ronden vi lira. vi var fem pers tror jag.. 3 i mitt lag.. hur som helst, det kommer en "fiende" tror jag och jag skjuter fett med salvor för att döda kräket.. när han dog funderade jag en stund, varför sköt han inte tillbaka?? ööö, jorå, MikkE har mepprat sönder sin teamate :) just snyggt det! man känner sig inte dum i alla fall... hehe

MikkE skrev:
jag tror det var andra ronden vi lira. vi var fem pers tror jag.. 3 i mitt lag.. hur som helst, det kommer en "fiende" tror jag och jag skjuter fett med salvor för att döda kräket.. när han dog funderade jag en stund, varför sköt han inte tillbaka?? ööö, jorå, MikkE har mepprat sönder sin teamate :) just snyggt det! man känner sig inte dum i alla fall... hehe
Haha KLANT! :näsblod

MikkE skrev:

Tycker vi kan ta varandra i hand! Och Padde är oxå välkommen. :D :7peta

Eftersom vi vill ha en trevlig server utan lama små människor som håller på o tkar och teamflashar kickade jag helt sonika mmm när jag kom in.

Eftersom det är familjemiddag på lördag funderar jag även på att ge honom stryk. Är det någon som har något annat som behöver tas upp?

Blir det nått lir idag?

Edit: Sry för min jävl* flum deff igår, lite störande. :rolleyes:

Last edited:
t-rex skrev:
Eftersom vi vill ha en trevlig server utan lama små människor som håller på o tkar och teamflashar kickade jag helt sonika mmm när jag kom in.

Eftersom det är familjemiddag på lördag funderar jag även på att ge honom stryk. Är det någon som har något annat som behöver tas upp?

jejeje, mmm dampade lite igår....LITE!
:rolleyes:

t-rex skrev:

Kasta en sparris på honom lite diskret så är jag nöjd :D

t-rex skrev:

Snöra om hans skor så han får knyta nere vid tån, ser lagom fjolligt ut och passar Mattes personlighet som handen i handsken.

Biljard, pfffha! :rolleyes: :fyllisar

Mystiken tätnar. Abs & Acrid är tydligen syskon, En Lasse hade med sin son på servern för nån kväll sen och nu är mmm & T-rex släkt? :brinnerup <-- Brinner..släkt?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman