CS Ikväll!

gixxy skrev:
Ok då ska ja inte hinna??Då får ja vara med då lr??

t-rex skrev:
Nä hinner man får man inte vara med.

Hinner du inte får du inte vara med men hinner du missa speltiden finns en chans att du hade hunnit om du lagt manken till, och då är du redan på listan under "latmask" vilket gör att du inte hinner ta bort dig därifrån eftersom du är lat och med på listan, alltså får du inte vara med då de på listan inte hinner.

Edit: stvjelalew

Last edited:
Kanonkul ikväll! Det var två matcher som var riktigt dåliga, resten var helt ok. Jag har en massa screenshots där jag och Gammel-Rexen toppar listorna, kan skrivas ut och ramas in till de som vill ha... :tungan :rolleyes:

abstruse skrev:
Kanonkul ikväll! Det var två matcher som var riktigt dåliga, resten var helt ok. Jag har en massa screenshots där jag och Gammel-Rexen toppar listorna, kan skrivas ut och ramas in till de som vill ha... :tungan :rolleyes:
Humm måste vara dom två andra jag har screenshoot på då.. :tungan

säger samma.. så jävla kul ikväll.. var ju ett par i början som fick smaka på riktigt mkt hagelkulor.. :D

Hur tar man flera? Trycker på "Print Screen" men det blir väl bara en i taget så att säga...

Henken skrev:
Hur tar man flera? Trycker på "Print Screen" men det blir väl bara en i taget så att säga...

Binda en knapp. Tror F5 är bindat default.

Fö är det 2 som gäller idag? Ingen west wing att skylla på...

Spiken skrev:
Tänkte ta o testa lite cs ikväll, 14/15 slots... såfort jag connectar blir jag kickad, varför köra med en slot som exempted? :huvet
När det är fullt med folk(14st) så stor det alltid 14/15. Jag har varit ute för det ett par ggr. Bara att vänta på att någon går ur sen får man hugga snabbt som faen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman