CS Ikväll!

FYYY FAAAAN!!!! uuuurk!!!! sitter i datarummet på övervåningen och känner en urkig lukt, påminner om brända saker man har i stekpannan.. wheelar ner på hälarna och ser ett fett moln i taket i köket.. ja, då har farsan satt på stekpannan på högsta värner och det bara ryyyyker!!! smart gubbe :kocko

så nu har man gjort en bra gärning tycker jag.. räddat hela världen från att brinna upp..

MikkE skrev:
så om ni ska ha vattenskotrar, bilar, mopeder, flygplan, hårtorkar, slutsteg, bilbatterier, motorcyklar, däck, datortillbehör, pennor, skördetröskar, satelliter, läsk, skruvar och mkt annat så kom bara till nisse :tummenupp
Hahaha :crash

ska bara äta lite.. sen jävla.. hoppas på att spenk e me idag oxå.. så jag inte kommer sist.. :D

Henken skrev:
Nu e chatfunktionen trasig igen :-/ Maverick kanske märkte det :) Jävla skit!!
Jo.. jag såg ju vad du skrev iaf.. jag skrev ju så fina saker till dig i början.. o du svarade inte.. då blev man lite paff.. men sen fick du ju kniven i dig ett par gånger oxå.. :D

t-rex skrev:
Hehe, du försvann snabbt? Min aimbot funkade bra där ett tag! Sen kom nisse o acrid, då var det slut på det roliga...

Dels förnedrade du mig till den milda grad att jag i stort sett tuggade på gardinerna här hemma. Jag tror en stucken gris hade fört mindre oväsen än vad jag åstadkom i min vanmaktsklingande operett. Om grannarna inte yrkar på vräkning imorgon är jag lika förvånad som tacksam. Dels har jag haft lite strul med linan senaste tiden. Mer regel än undantag att jag ligger över 100 i ping nu för tiden och det är väl frustrerande. Dags att klaga tror jag... :näsblod

Maverick skrev:
Jo.. jag såg ju vad du skrev iaf.. jag skrev ju så fina saker till dig i början.. o du svarade inte.. då blev man lite paff.. men sen fick du ju kniven i dig ett par gånger oxå.. :D

Jo, men det krävs maximal koncetration vid knivfajt & jag var ju så upprörd över att jag inte kan se vad folk skriver. :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT