CS Ikväll!

Det var väl fullt? Testa nu när jag slutade spela. Halva nöjjet är ju förstört nu när jag inte ser vad folk skriver :mad:
:4skrika :4skrika :4skrika

Det var kul! Bättre vapen nu? Tckte jag slaktade oroväckande mycket.

Finns det några roliga kommandon? Typ stats, rank osv

kul med lita fakta. såhär såg det ut efter min första runda..... och jag var inte ens uppvärmd :) härligt att det var mkt folk inne så sent, även om jag bara spela 30 min :död

ser fram emot nästa söndag!!

Bifogat

• cs_italy0000.JPG
    cs_italy0000.JPG
    88.9 KB · Visningar: 37
men har har jag ju en till bild från inatt.. resultat efter andra rundan :)

Bifogat

• cs_italy0001.JPG
    cs_italy0001.JPG
    109.5 KB · Visningar: 47
Syrran lyckades omedvetet övertala mig till att pysa iväg till Ginza och tjacka Morrowind - The Elder Scrolls III idag. Måhända lyckas jag slita mig från detta livskall för något så trivialt som CS. Vi får se... :rolleyes:

abstruse skrev:
Syrran lyckades omedvetet övertala mig till att pysa iväg till Ginza och tjacka Morrowind - The Elder Scrolls III idag. Måhända lyckas jag slita mig från detta livskall för något så trivialt som CS. Vi får se... :rolleyes:
Norgonvind - Skrolla eldar 3? :va Nä Då är det enklare med CS :hihi Klar du ska joina! Acrid också!

abstruse skrev:
snacka om världens sämsta bortförklaring!!

du SKA vara med för att jag, nesse å acrid ska spela. sen ska jag skälla på de andra som också ska vara med och leva livet framför datorn!!

och acrid.... säg aldrig såna saker till brorsan igen, det är inte bra för han..

Back