liljekvist
www.mxwheel.se
Ska också införskaffa detta!!! Kanske är dax snart att ta ett game nu när vinte kommer närmareMikkE skrev:Å fan. Man kanske ska ta å köpa det då? kan alltid vara lattjo med orginal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska också införskaffa detta!!! Kanske är dax snart att ta ett game nu när vinte kommer närmareMikkE skrev:Å fan. Man kanske ska ta å köpa det då? kan alltid vara lattjo med orginal.
Tjenare.Mögel skrev:Orkade inte läsa hela tråden men finns det nån sh.com server som ni spelar på eller i CS:source..????
MikkE skrev:Tjenare.
Jepp, vi har en egen server.
Adress: Cs.ekhagen.nu:27015
Password: Moped
Men jag vet inte hur det funkar nu. Vi kommer att uppgradera till CS:S nu i höst, eller?
När jag ändå skriver. Ingen som har en bra kod till CS:S? Funkar en orginal (jepp, en 'riktig', ej från nätet) Half Life kod til CS:S??
Annars blir det till att köpa, kostar bara 250 bagis.
Ska beställa prylarna nästa vecka har jag tänkt. Jäklar va bra jag kommer bli sen med ny dator
Sen håller jag även på att flytta in i ett hus så då kan jag gapa och skrika hur mycke jag vill utan att väcka någon
ha på full volume på stereon så jag hör när ni andas. Evil M skrev:Med andra ord jag blir FARLIG så passa er!!

Evil M skrev:.
Med andra ord jag blir FARLIG så passa er!!
HAde. Har du inte löst och har nVIDIAs grafik-kort, ladda ner senaste betan ver 78.05. Det funkade för mig. Annars kan du sänka directX-nivån, skriv bara "-dxlevel 80" i launch options för spelet. Det hjälpte mig dock bara lite grann...Victor skrev:Är jag ensam om att ha stora problem efter kvällens uppdateringar i HL2?
Det är ostabilt och laggar på alla servrar man är på. It suxx.
=Drex= skrev:Du ligger inte sist på rankingen (plats 1,993) Sista rankade spelaren innehar plast nr 13852.![]()
Blir väl lite lir ikväll, syns online!
Victor skrev:Jag spelar ibland på SWAT, om min uppkoppling tillåter det vill säga.
Och att klättra i raningen är ju inte så svårt...
flugan skrev:Vad är det för addresser dit å va heter du när du spelar?
=Drex= skrev:Klart man lirar sourceBrorsan å jag har en egen server, SWE[S.W.A.T] CS Source Server, IP 194.23.99.4:27015
Vi e på nästan varje kväll, mitt nick e [S.W.A.T]MickE
Hoppas vi syns![]()
www.sweswat.net
Victor skrev:Jag heter Dr Pez, säg hej så kan vi ju lägga till varandra.
Ja, nog e de jag alltid=Drex= skrev:Har sett dig plus itacha brukar va online ibland med, kul med lite sporthojsfolkFlugan, e du denna flugan:
http://swatstats.mine.nu/hlstats/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1742
?
Skoj, har inte skaffat DoD Source än dock, men det kommer väl.=Drex= skrev:FYI: Vi har dratt igång en DoD server så vi håller på med ett uppgraderingsprojekt (till dual Xeon) så just nu e servern satt till 20 spelare max. Får grejjerna i veckan så snart e det uppåt 32 spelare max igen!
Ses online!
/Micke
Hittar fan inte min orginalkey... blir till att uppgradera på samma gång och köpa HL2/CS:S.. Wouhou!!Victor skrev:Jag heter Dr Pez, säg hej så kan vi ju lägga till varandra.
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA