CS Ikväll!

Någon mer än jag som har en värdelös fredagskväll? :3freak Har inte spelat på flera år nu, men har precis installerat det och är gärna på CS:S ifall någon vill. Adda på MSN eller ICQ så går det snabbast. :tummenupp
 
=Drex= skrev:
Jag å brorsan kör en CS:Source server :

SWE[S.W.A.T] CS Source Server
IP: 194.23.99.4
Port: default
Web: www.sweswat.net

/Micke

Har varit inne dära. Frågade ifall någon kom från SH (var två [S.W.A.T] killar inne) så fick jag inget svar. Och då hette någon RSV Mille. :3freak

Jag heter Itacha och är han som ligger längst ner på scorelistan.
 
Hehe de va nog brorsan + en av de andra adminsarna..dom kan inte skilja en moppe från riktig hoj :mattias På servern heter jag [S.W.A.T]MickE.

Du ligger inte sist på rankingen (plats 1,993) Sista rankade spelaren innehar plast nr 13852. :fakta

Blir väl lite lir ikväll, syns online!
 
Last edited:
När börjar det gammla vanliga cs lirandet?

Alså CS, Inget konstigt nytt grejs. :confused:
 
Ska vi köra både CS:S och gamla CS 1.6? Jag vet ju en del som inte kan köra CS:S än och det vore ju synd om inte de kan vara med lite då och då?

Hur gör vi?
 
Heda skrev:
Jupp, kan man få den som sådan där sprayimage, som du hade med din :tummenupp

Faan, va snygg jag e :banana

Påminn mig igen när vi börjat lira. Sitter med nya hem-PC:n nu och jag har inte fixat över alla gamla program än.

Nya burken rox0r, som kidsen säger! :yoparty
 
abstruse skrev:
Ska vi köra både CS:S och gamla CS 1.6? Jag vet ju en del som inte kan köra CS:S än och det vore ju synd om inte de kan vara med lite då och då?

Hur gör vi?

Hmm du har väl antagligen spelat båda ganska mycket.

Du bestämmer är väl lättast, Blir ju bäst om man håller sig till ett spel.

Var skaffar man det nya cs?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top