CS Ikväll!

Re: Re: Re: Re: Re: ILLA ILLA

Acrid skrev:
Jo han mummla ngt om det i telefonen men det hördes så dåligt så jag tror han yra bara...hans "medicin" är nog slut igen.


Eller så är det så enket att du HÖR DÅLIGT .


Ne nu får vi nog sluta att spamma denna tråden, vi vill väl inte att den ska bli som Chrille-tråden?
 
Jag kommer inte heller in via favoriter, men går man in i konsollen, skriver pw och sedan cs.ekhagen.nu:27015 så funkar det...
 
WaZZe skrev:
är det nytt ip som gäller??

Ne det är det gamla vanliga men av någon anledning så måste man connecta genom consolen.

Edit: Det var helskotta vad seg jag var idag då.
 
Last edited:
Jaha, idag var det riktigt kul..........................för alla som fick
arkebusera mig! Träffade tamejfaen ingenting!!!
Skulle det gått att vända pistolen mot sig själv hade jag
garanterat inte träffat då heller :3freak

Synd bara att det ska spelas så sent. Tar ju en sådär 4-5 timmar
innan jag är uppvärmd :rolleyes: och då är det redan alldeles
för sent för oss som kliver upp tidigt

gnatt.........
 
gasolmannen skrev:
Jaha, idag var det riktigt kul..........................för alla som fick
arkebusera mig! Träffade tamejfaen ingenting!!!
Skulle det gått att vända pistolen mot sig själv hade jag
garanterat inte träffat då heller :3freak

Synd bara att det ska spelas så sent. Tar ju en sådär 4-5 timmar
innan jag är uppvärmd :rolleyes: och då är det redan alldeles
för sent för oss som kliver upp tidigt

gnatt.........

Det är därför man har semester. :fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top