CS Ikväll!

Imorgon börjar min världsomspännande resa då jag far från kontinent till kontinent och personligen raderar CS från ALLAS hårddiskar... :mad:

Någon har hackat sönder statsen... jag rasar ju.. hur är det möjligt? Jag frågar mig gång på gång.... :mad: :mad: :mad:

Tur för dig att du inte e hemma, för "någon" tappade hakan ivf när "någon annan" berättade att en "tredje" person trott att hon var 31 :D :D

Ducka för scuden kommer nog snart......................BOOOOOM !!! :hihi

abstruse skrev:
Imorgon börjar min världsomspännande resa då jag far från kontinent till kontinent och personligen raderar CS från ALLAS hårddiskar... :mad:

Heda skrev:
Tur för dig att du inte e hemma, för "någon" tappade hakan ivf när "någon annan" berättade att en "tredje" person trott att hon var 31 :D :D

Ducka för scuden kommer nog snart......................BOOOOOM !!! :hihi

Jaja, det är ju du som stöter på henne, så no harm done... :D

Nu har jag ändrat lite inställningar, så går det åt helvete nu är det enbart macs och mmms fel. Går det bra beror det på att jag är så förbannat duktig. :gnissla

SENSEI skrev:
Någon har hackat sönder statsen... jag rasar ju.. hur är det möjligt? Jag frågar mig gång på gång.... :mad: :mad: :mad:

Jag noterar de allt som oftast sköna citaten. Övriga är väl kulturbarbarer... ;)

Illvilliga göteborgare... :huvet

Jag ger upp snart, inte kul att lira när det är så här.

Bifogat

• gronko.jpg
    gronko.jpg
    25.6 KB · Visningar: 42
Servern kommer att få sig en uppdatering idag.
Så mellan kl 16 och fram till runt 17.30 så kommer den att vara nere.
Sen får vi väl se om det fungerar bättre efter det, men viss risk finns ;)

/ Tom

har ja missat nåt eller har servern bytt lösen ord???

kommer inte in!!!! :confused:

Back