CS Ikväll!

abstruse skrev:
http://cs.ekhagen.nu/pstats/

Edit: Där du får all möjlig statistik, går även att gå in på "personlig" nivå och se hur man skjutit med olika vapen etc. Ja, du är ju gammal i gamet så du känner säkert redan till det.

du som kan det här programmet, varför är huvudet på din gubbe så grönt? Borde det inte vara rött? :rolleyes: :arsele :D

EDIT: samma fråga går till rexen... :banana

mmm skrev:
du som kan det här programmet, varför är huvudet på din gubbe så grönt? Borde det inte vara rött? :rolleyes: :arsele :D

Du vill ha sagt något med det här va... :gnissla

En liten snabbfråga bara. Hur räknas skillen ut?
Acrid ligger på 11e plats med: Kills:283 Deaths:327 K:D:0.86 K:M:0.68 Time:07:22:53 Skill:1302.53

Thopa ligger på 13e plats med: Kills:2,615 Deaths:1,484 K:D:1.76 K:M:0.91 Time:47:55:08 Skill:1296.08

Hur går detta ihop?

Man får väl poäng för man plantar och överlever oxå.

Sedan får man väl mera poäng om man skjuter någon som e högre rankad än typ någon sämre........ så har jag fattat det.

kaZmur skrev:
Acrid ligger på 11e plats med: Kills:283 Deaths:327 K:D:0.86 K:M:0.68 Time:07:22:53 Skill:1302.53

Thopa ligger på 13e plats med: Kills:2,615 Deaths:1,484 K:D:1.76 K:M:0.91 Time:47:55:08 Skill:1296.08

Hur går detta ihop?

kaZmur skrev:

Hur går detta ihop?

Antal dödade ger inte några högre poäng.... eller Det ger högre skillspoäng att döda en högre rankad. Sen får du mer poäng om du plantar/defusar
Eller räddar gisslan...

Så i princip behöver du inte ha dödat en enda men lyckats med uppdraget.. och hamna på förstaplats...

SENSEI skrev:
Antal dödade ger inte några högre poäng.... eller Det ger högre skillspoäng att döda en högre rankad. Sen får du mer poäng om du plantar/defusar
Eller räddar gisslan...

Så i princip behöver du inte ha dödat en enda men lyckats med uppdraget.. och hamna på förstaplats...

Klockrent!

Skitbra att egoister med endast grymt aim inte automatiskt kommer högt i rankingen :tummenupp

SENSEI skrev:
Eller räddar gisslan...

Skitsystem. De enda gångerna jag lyckas planta är när jag spelar ihop med duktiga teammates. Grejen är den att de ofta slaktar hela laget innan min bomb hinner smälla=inga poäng för mig.

mmm skrev:

Bredband.

Så självklart, men i en del fall så svårt........

kaZmur skrev:

Hur går detta ihop?

Vadå? Vad är det du vill säga? Va? va?! :mad: :rolleyes:

Igår var nog första gången jag lirade på ett bra tag. Gick ganska så bra till och från. Men det värsta var när jag kolade /rank... 82 av 110! Shit pomfrit!
Vette sjutton om jag orkar döda er idag också.

Statssystemet är ju hur fånigt som helst
Varför inte bara ha k/d? Svart på vitt hur bra det går när man lirar

Anton_Ljunghusen skrev:
Statssystemet är ju hur fånigt som helst
Varför inte bara ha k/d? Svart på vitt hur bra det går när man lirar
Jag tycker att det är ballt att man kan se massa fakta om alla vapen man dödat med och har dödats med osv. Roligt.

Heda skrev:
vi e tre som spelar nu.....

Vafasen, har du lekkt h4xx0r med statsen? :confused:

Du ska ge fan i att peta ner mig som nummer 84 :mad:

Btw, 3? Trekant? Hade ni trekant på server? :va
Snuskjävlar!

Om ni har steam strul, radera client.blobb filen i steam katalogen, sen strata om steam, och eventuellt datorn.

Hjälpte mig.

/N

Back