CS Ikväll!

jag kommer in tidigt ikväll. sista liret innan man åker. ska fan upp kl 0400 imorgon :död
 
Det finns folk till allt, BETALA för att åka dit kylan och snön finns... :kocko :rolleyes:
 
Tom: om du kunde göra nåt med servern, flytta den till windows eller dyl vore de kalas, går inte ens o lira 8 pers utan lagg :-(

edit: tex vet jag att metamod bara strular, men den kanske krävs för plugins för skada o hälsa osv...

/N
 
Jag lirade lite source innan jag gled in här ikväll, rätt så schyrre faktiskt, ställde dok in datorn för sämsta möjliga grafik, ingen reflektion i vatten osv..... men rätt hyggligt ändå :)
 

Bifogat

  • cs_office0000.JPG
    cs_office0000.JPG
    49 KB · Visningar: 55
  • cs_office0001.JPG
    cs_office0001.JPG
    56.1 KB · Visningar: 55
isse skrev:
Tom: om du kunde göra nåt med servern, flytta den till windows eller dyl vore de kalas, går inte ens o lira 8 pers utan lagg :-(

edit: tex vet jag att metamod bara strular, men den kanske krävs för plugins för skada o hälsa osv...

/N

Flytta till windows är inte helt trivialt, eftersom jag inte har någon windows-server. Men det går ju alltid att testa med lite mindre moddar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top