CS Ikväll!

Heda skrev:
Pluttis, behöver du fråga :D

Abs e bara femenin, inte helt gay, han spelar ju bara kort den tölpen :brinnerup
:lol

Sorry, installerade Anarchy Online i helgen och det har fängslat mig, minst sagt. Hade tänkt lira idag nu när jag kom hem från träningen. Dock, detta var första gången sedan juluppehållet och jag känner mig ta mig f*n döende nu efteråt. Att man kan tappa kondisen så fort...

Jag ska lägga mig ner och dö en stund, kommer kanske in lite senare. Hur som helst lovar jag bot och bättring på CS-fronten under veckan.

Cross my fingers and hope to die.
 
Skall försöka komma in, men måste läsa ut den där jävla da vincikoden först. Mer beroendeframkallande än rökheroin ju......
 
t-rex skrev:
Skall försöka komma in, men måste läsa ut den där jävla da vincikoden först. Mer beroendeframkallande än rökheroin ju......
Är den så bra då? Min polare har läst den och han var också i någon slags koma och bara läste :confused:
 
granath_ skrev:

Okej... en fråga till:

Måste man ha ett steam-konto för att lira på nätet med 1.6an?
Jag har köpt Half-Life generations men min cd-key är ju äldre än 70 dagar så jag kan inte skapa ett nytt konto.
 
kaZmur skrev:
Okej... en fråga till:

Måste man ha ett steam-konto för att lira på nätet med 1.6an?
Jag har köpt Half-Life generations men min cd-key är ju äldre än 70 dagar så jag kan inte skapa ett nytt konto.
kolla om du kan hitta en Keygenerator eller liknande på DC++.
När du ixat en ny som funkar. Skapa ett konto på Steam. Lira.
 
MikkE skrev:
kolla om du kan hitta en Keygenerator eller liknande på DC++.
När du ixat en ny som funkar. Skapa ett konto på Steam. Lira.
Bra idé! Takkar Migge!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top