CS Ikväll!

Jag har inte Source. Jag har för klen dator för Source. Men snyggt är det så jag funderar på att hotta upp burken litet... Men i nuläget så gäller 1.6
 
n'Lasse skrev:
Jag har inte Source. Jag har för klen dator för Source. Men snyggt är det så jag funderar på att hotta upp burken litet... Men i nuläget så gäller 1.6

Gör det, rekommenderas! HL2 kräver inte jättemycket datorkraft, kan skala ner rätt mycket på graffen. Men grafiken är inte det bästa med Source, utan den nya fysikmotorn är underbar! Grymt kul att skjuta runt tunnor och burkar, också faller liken ihopa på ett verklighetstroget sätt för en gång skull! :tummenupp

Väntar själv på uppgraderingsdelar till min andra dator. Ett GeForce 6600GT borde göra susen! Och en ny läcker 8 ms 19" TFT skärm..mmm...
 
personligen tycker jag inte CS:source är tillräkligt buggfritt, eller låt säga, färdigutveklat än för att gå över...

men kan tänka mig att det börjar bli dags efter sommaren...

lira ikväll ?

/N
 
Är det nån som har erfarenhet av att göra om demos till filmer ?
Jag tänkte börja spela in lite demos och göra en film med lite snygga saker, är det nån som kan hjälpa ?

/N
 
isse skrev:
Är det nån som har erfarenhet av att göra om demos till filmer ?
Jag tänkte börja spela in lite demos och göra en film med lite snygga saker, är det nån som kan hjälpa ?

/N


Har gjort det för 2 år sen, men kunskapen sitter väl i. PM?

Edit: Kommer inte ens ihåg vilket program jag använde, kanske borde snacka med nån annan :)
Hur man gör en ren film kan jag hjälpa dig med, men inte snygga effekter, tyvär.
 
isse skrev:
Är det nån som har erfarenhet av att göra om demos till filmer ?
Jag tänkte börja spela in lite demos och göra en film med lite snygga saker, är det nån som kan hjälpa ?

/N
apropå det. hur går det egentligen för Egget? Han skulle ju göra en,.... för 100 år sedan
 
isse skrev:
Är det nån som har erfarenhet av att göra om demos till filmer ?
Jag tänkte börja spela in lite demos och göra en film med lite snygga saker, är det nån som kan hjälpa ?

/N


jag har hållt på med det. Hmm, adda på msn eler nåt så kan vi snacka.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top