CS Ikväll!

The-PatriX skrev:


Jag har ingen aning faktiskt. Men som sagt så hoppas jag
inte att det är möjligt. Och var snäll och spela inte musik
i komradion heller :tungan

Det räcker väl om du spelar hemma för dig själv?
 
Trango_B skrev:
Jag har ingen aning faktiskt. Men som sagt så hoppas jag
inte att det är möjligt. Och var snäll och spela mycke musik
i komradion heller :tungan

Det räcker väl om du spelar hemma för dig själv?



Ok, om du vill så :tungan.


Neee suger hemma, hör ju inte vart folket springer då :mad:


AHA nu vet jag, dock så var det bara en dum idé... Den spelar endast på komradio + jag blir utan ljud :gnissla
 
Ikväll kommer jag och en kompis in på servern (om det blir fullt går han ur) Tror abs kommer ihåg hur det gick sist min polare var med och spelade. Även om han nog gör allt för att glömma :näsblod
 
Kanske kommer in igen lite senare, ska bränna klart några filmer
 
Bice? CHIPS! :Bugar Goda som fan!
 

Bifogat

  • P0102_215702.jpg
    P0102_215702.jpg
    42.9 KB · Visningar: 29
  • P0102_215734.jpg
    P0102_215734.jpg
    45.1 KB · Visningar: 29
  • P0102_215759.jpg
    P0102_215759.jpg
    45.3 KB · Visningar: 30
Jag hoppar in nu.

Servern var ju full(14 pers) vid 21.15 så dom flesta har väl redan slutat spela kanske..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top