CS Ikväll!

Wee, ikväll var forsta gången for mig som jag fick mera frags än jag dog på de banor vi spelade :) *stolt* :) iofs var jag i det vinnande laget hela tiden, så det kansek underlättar :rolleyes:

Men lite skoj iaf, Natti boyz

Skönt att få smaska på ABSTRUSE och T-REX lite oxå KVACK, KVACK :tummenupp
 
isse skrev:
lira ikväll ?

/N

jagg kan inte för jag kan inte logga in på stem :va fick följande mail

Hello,

We have found activity in your Steam account (liljekvist) related to piracy. Your account attempted to use a CD-Key ending in FAY98 that was found published on the internet as part of an exploit to gain free access to Half-Life 2. Per the Steam Subscriber Agreement, we have disabled your account and any games contained in it.
Your account will not be reactivated.

The Steam Subscriber Agreement can be found at http://www.steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement. In addition to violation of contract, activities on your part may violate federal law and/or state law. If such activities persist, Valve reserves the right to refer the matter to authorities.

Regards,

Steam Support :va :va :va


:fatta! -----> Stem
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top