CS Ikväll!

:d :d :d
 

Bifogat

  • bomb.JPG
    bomb.JPG
    72.2 KB · Visningar: 51
  • adasdads.JPG
    adasdads.JPG
    103.9 KB · Visningar: 44
  • colt.JPG
    colt.JPG
    70 KB · Visningar: 46
liljekvist skrev:
HAr ni något schema över hur ni spelar, eller är det bara att kolla lite på då och då eller????
vi hade kl 22:00 förut, brukar sätta 21:00 som "den riktiga tiden". Folk brukar trilla in tidigare ändå för att få plats på servern. Många som vill lira nu för tiden.
 
Har en fråga...
Hur gör man en skärmdump som ni gör? Eller hur gör man när man ska spela in? '
Är ju nybörjare....
 
ljungen_79 skrev:
Har en fråga...
Hur gör man en skärmdump som ni gör? Eller hur gör man när man ska spela in? '
Är ju nybörjare....
trycker på F5.. då sparas bilden som en .bmp.. bara att öppna i paint o spara som .jpg istället..

idag har jag äntligen fått mitt bredband!!!!! ska bara åka till ICA o hämta ut modemet.. JIPPPPPPPIIIIII!!!!!! :D
 
Maverick skrev:
trycker på F5.. då sparas bilden som en .bmp.. bara att öppna i paint o spara som .jpg istället..

idag har jag äntligen fått mitt bredband!!!!! ska bara åka till ICA o hämta ut modemet.. JIPPPPPPPIIIIII!!!!!! :D
NAAAAAAAJ!!! då förväntar man sig lite lira från dig då!

Nu går kidsen i skolan på jullov och jag blir ledig då. börjar jobba den 12e januari!!!! FYY FAN VA SKÖÖÖNT!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top