CS Ikväll!

yaz, det var faktiskt jag :fakta

Polarna hälsar å tackar för en helschysst kväll:Bugar :Bugar :Bugar


:4skrika NISSE :4skrika *Kniva* -ylllllllll nisse goes down......lol :tummenupp
 

Bifogat

  • cs_office0002.JPG
    cs_office0002.JPG
    50 KB · Visningar: 34
  • cs_office0009.JPG
    cs_office0009.JPG
    52.6 KB · Visningar: 36
Last edited:
Heda skrev:
yaz, det var faktiskt jag :fakta

Polarna hälsar å tackar för en helschysst kväll:Bugar :Bugar :Bugar


:4skrika NISSE :4skrika *Kniva* -ylllllllll nisse goes down......lol :tummenupp

Jag tror dig heda.. Men eftersom du visar bilder, måste jag visa bilder.. :P
 

Bifogat

  • de_aztec0008.jpg
    de_aztec0008.jpg
    58.6 KB · Visningar: 38
Roligt när det går bra!!

Spana in min ping, nere påp 15 på två bilder å 32 på den ena, bättre än runt 50-80 som det var innan jag formaterade hdd :tummenupp



YaZ skrev:
Jag tror dig heda.. Men eftersom du visar bilder, måste jag visa bilder.. :P
 
Heda skrev:
Roligt när det går bra!!

Spana in min ping, nere påp 15 på två bilder å 32 på den ena, bättre än runt 50-80 som det var innan jag formaterade hdd :tummenupp
Mjo.. är jävligt avundsjuk på din ping.. Min ligger alltid kring 50 på shservern.. =/
Men jag känner inte för att göra som du, och ta bort all porr ;)
 
In action :rofl
 

Bifogat

  • de_aztec0008.JPG
    de_aztec0008.JPG
    74.1 KB · Visningar: 41
  • kahsgdkad.JPG
    kahsgdkad.JPG
    66.8 KB · Visningar: 46
  • HE.JPG
    HE.JPG
    37.9 KB · Visningar: 48
Vi var fyra pers som spelade hos en polare, Fre och Lördag, så var det bara två på sh-servern så ramlade vi in där lixom.......De fick heta heda så alla visste var det var för muppar :)

Evil M skrev:
Fan Heda är du klonad? 4Heda samtidigt, inte konstigt att det går bra då ;)
 
eller nu ?

btw, server behöver startas om, den har hamnat i insecure mode.

/N
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top