CS Ikväll!

jorå. en lyckad kväll :)
 

Bifogat

  • de_aztec0000.jpg
    de_aztec0000.jpg
    27.6 KB · Visningar: 44
  • de_inferno0000.jpg
    de_inferno0000.jpg
    28.5 KB · Visningar: 40
Heda skrev:
Noo, men alltså det har blivit värre sista veckorna allt går ju över styr.......jag blir ofta skjuten när jag inte ens hinner reagera, min ping pendlar oftast mellan 50 och 150... that sux......

förut var den stabil mellan 30 och max 40 typ

Testa å kör ett vanligt ping-kommando å se va du får.

Testa att stänga av brandvägg och AV å se om det blir bättre.

Kolla också inställningarna rate etc..
 
Det e så här: Den gammal burken har jag bra ping på, mellan 30 -40..........det e en 1.33med 640mb-minne och 64 i grafik, den nya (i våras) har 2.17 med 1024 i minne och 256 i grafik, jag som e noob trodde ju den nya skulle bli bättre, grafiekn e bättre men pingen e ju sämre så (mellan 40 och upp till 150 i ping)...... jag dör oftare med snyggare grafik :kocko :kocko :kocko

Jeje, ska pilla lite på det där, bägge burkarna ska formateras nu så får jag börja från noll med dem................ och sedan ska de plågas med inställningar :tummenupp

Det enda som jag gjort e att fipplat i inställningarna till grafiken på bägge, så det är för "prestanda" istället för utseende......... samt vertikalsynk är av, det var någe tips jag läste mig till..........sedan e allt orört.

Jag har milennium på den gammla utan brandväggar å virusprogram, så den ska det BARA bli steam på nu, den nya e ju servicepack å grejor....... och virusprog. men allt e ju typ avstängt :hihi Jag ska fippla lite vidare

mmm skrev:
Testa å kör ett vanligt ping-kommando å se va du får.

Testa att stänga av brandvägg och AV å se om det blir bättre.

Kolla också inställningarna rate etc..
 
Evil M skrev:
Bla bla bla! Vänta bara, efter nyår så kan jag lira cs vilken tid på dygnet jag vill så deså
jag är faktiskt hemma pga ryggont och halsont :)


sååååå synd om mig, arbetar dock lite här hemifrån
 
Whine, whine whine.... oj vad det låter från dig idag,

-Den hänger sig
-Det laggar....
-Den fastnar
-Ladda om.......

Och nu ryggont.....

:tungan
MikkE skrev:
jag är faktiskt hemma pga ryggont och halsont :)


sååååå synd om mig, arbetar dock lite här hemifrån
 
Heda skrev:
Whine, whine whine.... oj vad det låter från dig idag,

-Den hänger sig
-Det laggar....
-Den fastnar
-Ladda om.......

Och nu ryggont.....

:tungan
Haha
jepp jepp :)

men varför det lagga beror på att jag laddar ner från DC. har gjort det förut :) fast nu var det extremt, ljud och bild satt fast i 10 sek.. störande
 
tankar jag från dc å spelar har jag minst 200 i ping, ospelbart ju :)

Nu ska jag formatera den här mojängen så ska du få bly i rumpan ikväll :tungan

MikkE skrev:
Haha
jepp jepp :)

men varför det lagga beror på att jag laddar ner från DC. har gjort det förut :) fast nu var det extremt, ljud och bild satt fast i 10 sek.. störande
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top