CS Ikväll!

Om det skulle dyka upp några andra bilder med mitt namn på, så är de förfalskade ,helt klart..
Men de här är så äkta som det kan bli :)
 

Bifogat

  • de_inferno0000.jpg
    de_inferno0000.jpg
    34.5 KB · Visningar: 44
  • de_aztec0003.jpg
    de_aztec0003.jpg
    41.8 KB · Visningar: 47
förslag: kan ni inte plocka bort den rullande reklamtexten som kommer medans man spelar....mod för o se hp o skada osv i all ära, men när de blir för mkt grejjs under spelet är det mer störande.

/N
 
Sluta upp med era statsbilder nu! :7peta

Vi vill se klibbiga bilder som den här! Är det utspilld jordgubbssaft? eller 'The Blob'?... Nej det är ju bara lasse :rofl
 

Bifogat

  • hassekniv.JPG
    hassekniv.JPG
    43.3 KB · Visningar: 52
  • hslasse.JPG
    hslasse.JPG
    82.7 KB · Visningar: 55
isse skrev:
förslag: kan ni inte plocka bort den rullande reklamtexten som kommer medans man spelar....mod för o se hp o skada osv i all ära, men när de blir för mkt grejjs under spelet är det mer störande.
/N

??? :confused:
 
isse skrev:
förslag: kan ni inte plocka bort den rullande reklamtexten som kommer medans man spelar....mod för o se hp o skada osv i all ära, men när de blir för mkt grejjs under spelet är det mer störande.

/N
nä nu har du lirat på för många UK2 servrar, har blitt en vana att se dom ;)
 
Jag tycker inte det är störande med texten. Att man får se dmg och hp är ju skitbra, borde finnas på alla servrar.
 
Trango_B skrev:

Vettefan varför det blir sådär. Det är någon viewdemobugg. Allt ifrån färger, fps, loss, choke, in, out, hp, tid blir fel om man inte startar igång det riktigt.

Ligger på mellan 60-100 i fps annars, oftast mittemellan.
 
thopa skrev:
Vettefan varför det blir sådär. Det är någon viewdemobugg. Allt ifrån färger, fps, loss, choke, in, out, hp, tid blir fel om man inte startar igång det riktigt.

Ligger på mellan 60-100 i fps annars, oftast mittemellan.


haha :lol
Fuskbortförklaring kallas det där :7peta :D
 
In med fler maps på servern förresten! Nya, udda maps man inte känner till utan och innan är kul att spela på.... sålänge mapen är rolig dvs :3freak

cs_italy_remake (mindre men roliga förändringar)
de_bahrainv2

Jag återkommer med fler roluga allteftersom.

Fler aimmaps för nattugglorna?

HE_glass2 = :rofl
 
Last edited:
ni missuppfattar mig, jag vill oxo se HP, skada osv efter rundorna.
Men jag tycker det är jobbigt med den rullande reklamtexten i nedre delen av bilden under rundorna.

allt som kommer under rundorna är störande imho

men det är väl inte världens grejj iof...

/N
 
ass! ska käka en macka, sedan kommer jag in. det blir bara trängre och trängre inne på servern :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top