CS Ikväll!

Muhahah, shit va min kompis skrek å härjade när "Kajika"
(mini egget) pangade på honom 3-4rundor irad, han svor å härjade och såg ut så här :mad: shit, jag garvade och hade tårar i ögonen så jag knappt såg skärmen "magknip"

jeje, vi blev några ikväll iaf...... :tummenupp
Heda skrev:
På SH ? Jag kickar in nu
:)

Heda skrev:
Muhahah, shit va min kompis skrek å härjade när "Kajika"
(mini egget) pangade på honom 3-4rundor irad, han svor å härjade och såg ut så här :mad: shit, jag garvade och hade tårar i ögonen så jag knappt såg skärmen "magknip"

jeje, vi blev några ikväll iaf...... :tummenupp
Kajika hälsar och ser nöjd ut! :hihi

Nisse Järnet skrev:
Regn är mysigt. :gnissla

Imorgon kommer regnet inte bara slå som spön i marken. Du kommer även utsättas för ett så makabert men ack så underbart behagligt kulregn. Så se till att ha annoracken och stövlarna på dig för imorgon hoppas jag du är redo att utsätta dig för stridens hetta :pannkyss

thopa skrev:
Imorgon kommer regnet inte bara slå som spön i marken. Du kommer även utsättas för ett så makabert men ack så underbart behagligt kulregn. Så se till att ha annoracken och stövlarna på dig för imorgon hoppas jag du är redo att utsätta dig för stridens hetta :pannkyss
Haha ge ut en diktbok :D :tummenupp I morrn drar jag på mig dom tjockaste regnkläderna som finns innan jag glider in på servern :skitdator

Någon som kan hosta en fil, på webben, på ca 110 MB, på en snabb och säker lina, i ca en till två veckors tid?

Snyggt screen :hihi

Gävlebocken, brändes inte den ned förra året? Har för mig att det stod i tidningen.

Jag har ett nytt filmklipp då jag står bakom trango och mac minst 30 sek :tungan

Thopa: Det var kul som fan på slutet där :banana Synd att jag dog hela tiden bara.

Heda: Förlåt att jag råkade slaya dig :) Jag har mina radiokommandon på knapparna under aktiveringen av adminkontrollen. Så jag trodde jag skulle skrika need backup i radion men istället blev det slay Heda. Har nu flyttat knapparna på behörigt avstånd så det kommer nog inte upprepas.

Jag blev mest förvånad, först ett par flash sedan ingen som sköt å jag dog :va Muhahaha

Bra att veta att du har en "DELETE heda-knapp" på ditt tangentbord, jag ska sköta mig i framtiden :tungan :tungan :tungan

Trango_B skrev:
Heda: Förlåt att jag råkade slaya dig :) .

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back