CS Ikväll!

Den dog samtidigt som lasse började härja om virusprogram. Sådana skall man inte ha. Skaffa ett ANTI-virusprogram. Det är bättre!

Nisse Järnet skrev:
In då :D Vi är två nu

EDIT
Hur fan skriver man i consolen för att joina då?

Om jag skriver

connect 213.113.86.44:27015

Så kommer det upp att jag skrivit fel lösenord bara :huvet

Last edited:
Trango_B skrev:
EDIT
Hur fan skriver man i consolen för att joina då?

Om jag skriver

connect 213.113.86.44:27015

Så kommer det upp att jag skrivit fel lösenord bara :huvet

Enklare att gå till favoriter, adda servern och sedan när du joinar får du upp en dialogruta där du skriver in pass.

Iofs, går ju lösa enkelt via konsollen också, men kan man inte syntax, som i ditt fall, så är det ju kört.

Lite kul på den där xxx.mine.nu-servern när jag såg ett par händer med en usp som stack ut genom en dörr... Jag sköt honom genom dörren. Fall på eget (wallhack?)grepp kan man säga! :D

t-rex skrev:
Den dog samtidigt som lasse började härja om virusprogram. Sådana skall man inte ha. Skaffa ett ANTI-virusprogram. Det är bättre!
Hehe... :D Det var det jag menade. Mitt antivir bråkade som fan och sänkte nog prestandan en del. När vi sedan gick igenom processerna och dödade den som tog mest cpu gick maskinen ner. :huvet

n'Lasse skrev:
Hehe... :D Det var det jag menade. Mitt antivir bråkade som fan och sänkte nog prestandan en del. När vi sedan gick igenom processerna och dödade den som tog mest cpu gick maskinen ner. :huvet

steam.exe? Illa.

Ähhh, var en bra server. Placerade ju i vanlig ordning diverse skåp direkt vid ankomst!

Egget eller någon. När ni har recordat och ska göra om demot till bitmaps... hur många bilder/sek gör ni då?

thopa skrev:
Egget eller någon. När ni har recordat och ska göra om demot till bitmaps... hur många bilder/sek gör ni då?

Jag gör det i 60 fps för att få mer cs-känsla

Va e re för mojs med servern? står att det är fem spelar men 2000 i latency..... hm, inte cs-ekhagen adressen heller, vad har ni gjort :huvet

Någn som ska spela ikväll eller är det sprit som gäller

Heda skrev:
Någn som ska spela ikväll eller är det sprit som gäller

Nej då:) Jag ska gå igenom taccs med min cs-klan och spela en del matcher :tummenupp

BTW: Ge mig demos! Jag hade tänkt börja med the real movie i helgen, så om någon har något som dom vill ha med så skicka nu eller i natt.

Msn: Egget_88@hotmail.com

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...