CS Ikväll!

ja, fan va dåligt det gick igår... var fullt upptagen med att hålla på att spela in, tills dess att vi fick HLTV :)

MikkE skrev:
ja, fan va dåligt det gick igår... var fullt upptagen med att hålla på att spela in, tills dess att vi fick HLTV :)

Inferno var en riktigt lätt bana tycker jag. Tappade änna sugen efter det att jag gick in och visade en lämplig placering av skåpet. Fanns lixom inget att bevisa efter det...

MikkE skrev:

Vi var flera som sa till dig UNDER LÅNG TID att vi hade HLTV, men du satt säkert i spec-mode 30min extra iaf. Kyckling!

Om folk är intresserade av en film men ingen vill/har tid att ta tag i det så kan jag tänka mig att göra den. Om ni redan har bestämt någon ( orkar inte läsa igenom tråden :tungan ) så får den adda mig på msn så skickar jag hltv-demos :tomten

Tittade tillbaka lite i tråden och hittade statssidan :tummenupp . Jag ska upp till första plats i veckan!

1 nLasse 137 ( där fick fick du farsan! :arsele :whip )

Hade lite flyt i början av office-banan. :yoparty

Bifogat

• Biiferrokkar.JPG
    Biiferrokkar.JPG
    68.8 KB · Visningar: 40
Alla stack ju eftersom inte mapvoten fungerade. Inte direkt kul att lira office i 90 minuter. Tiden för varje map borde ändras till 15 eller max 20min. Sedan skulle det vara önskvärt om mapvoten fungerade, alternativt aktivare/fler admins.

Tex borde nisse vara admin eftersom han ofta kommer in sent, då skulle det förmodligen finnas admins hela kvällarna.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd