CS Ikväll!

Lorus skrev:
Hehe det va nog jag som mangla dig (Z3rOx^).:yoparty

FYI, alla som spelar på SH-servern ska lira under sitt SH-nick. Gör man inte detta riskerar man att kickas utan pardon och förvarning.

"Jag visste inte", är ingen ursäkt, det har nämnts ett gäng gånger i denna tråd.

abstruse skrev:
FYI, alla som spelar på SH-servern ska lira under sitt SH-nick. Gör man inte detta riskerar man att kickas utan pardon och förvarning.

"Jag visste inte", är ingen ursäkt, det har nämnts ett gäng gånger i denna tråd.

Ok ska köra under SH nick nästa gång om du kan :pannkyss mig.

fett med mcdonalds fett!! jag kommer att tejpa in massa i fortsättningen nu :)):)

Det blev ju bara en gång vid hängbron, men jag hade fuskpickadollen då med zoom, den där 552 eller vad den heter, det ska vara colt vs. ak för att det ska vara på riktigt :hihi *heda =fuskis*

Ska pm:a svedie om han kan byta mitt SH nick mot heda så det blir rätt för mig oxå, jag har ju spelat med fel ett tag nu :gnissla :fatta!

Edit: jag sög i mig 1.5liter portello utan avbrott, har inte druckigt det på flera år :banana

edit2: Coolt att spela in, men hur kan man se på filmen då? lär man göra om den eller kan någon spela upp .dem filmer ?

abstruse skrev:
Pussa på folk är Hedas jobb. Börjar han snacka jordgubbar ska du passa dig. :tomten

Last edited:
Heda skrev:
edit2: Coolt att spela in, men hur kan man se på filmen då? lär man göra om den eller kan någon spela upp .dem filmer ?

För att se din i CS skriver du "play filmens namn" annars bara öppnar du den i SK player, Finns lite olika sätt.

EDIT: Spela ikväll?

:va

Last edited:
Någon som ska vill planta lite ikväll ? Abstruse -> :kiss<-heda finns på hängbron å bjuder på jordgubbs :hihi

Hmm jag kan nog göra en comeback på sh cs servern ;)
vad var ip nr nuigen?

Heda skrev:
Någon som ska vill planta lite ikväll ? Abstruse -> :kiss<-heda finns på hängbron å bjuder på jordgubbs :hihi

Jag kommer. Lirar poker innan, men kommer så snart turneringen är klar.

usch vad krångligt det ska vara att göra en film då.

Jag gör bitmapsbilder genom cs (steam). Precis som man ska va?

Sedan öppnar jag bitmappsbilderna i ett prog som heter videomach i vilken jag ändrar lite codecinställningar osv för att slutligen göra en avi-fil av bilderna - resultatet blir en kort filmsnutt med oftast en 'kill' i.

Jag har typ 20 inspelade demos (korta demos på ungefär 2mb) och nu är det som så att jag måste göra samma sak med alla dessa för att tillslut öppna alla filmsnuttar i Adobe Premiere där jag klipper ihop alla snuttar och gör en film av dem tillsammans med ljud osv.

Är mitt sätt jätteonödigt eller är det ungefär såhär man nåste gå tillväga? abs?

Åtminstone verkar det funka iaf..

thopa skrev:
usch vad krångligt det ska vara att göra en film då.

*snip*

Är mitt sätt jätteonödigt eller är det ungefär såhär man nåste gå tillväga? abs?

Åtminstone verkar det funka iaf..

Som sagt, jag har inte gjort filmer i CS än, utan blott i RTCW. Men misstänker att det fungerar på samma sätt. Se mitt inlägg ovan och kolla även de länkar som någon skrev in angående CS-filmskapande. (Har själv inte kikat på dem då jag inte har tid att göra film just nu.)

Trango: Knivningen var inte med i det klippet du skickade, det måste ligga tidigare fast på samma bana. Har du fler klipp från den kvällen?

abstruse skrev:
Som sagt, jag har inte gjort filmer i CS än, utan blott i RTCW. Men misstänker att det fungerar på samma sätt. Se mitt inlägg ovan och kolla även de länkar som någon skrev in angående CS-filmskapande. (Har själv inte kikat på dem då jag inte har tid att göra film just nu.)QUOTE]

aah, ok. tack ändå :)

Eftersom jag inte är så mycket till regissör så har jag ingen aning om hur en film bör vara upplagd men ni kanske har några ideer.

Det kommer ju först o främst bli en fragfilm med snygga kills från SH servern.

Men det borde väll vara någon ordning på filmen, t.ex alla fraggar med colten kommer först följt av alla fraggar med kniv följt av jump kills osv osv. Eller ska alla fraggar på t.ex dust komma efter varandraföljt av kills på train osv.

Allting kanske ska vara hullerombuller?

Ge mig lite tips.

Hullerombuller, annars blir det ju tråkigt

-Åh, ny kommer sniperavsnittet :brinnerup :( :död

Nä, hit å dit å gott å blandat :tungan

thopa skrev:
abstruse skrev:
Som sagt, jag har inte gjort filmer i CS än, utan blott i RTCW. Men misstänker att det fungerar på samma sätt. Se mitt inlägg ovan och kolla även de länkar som någon skrev in angående CS-filmskapande. (Har själv inte kikat på dem då jag inte har tid att göra film just nu.)QUOTE]

aah, ok. tack ändå :)

Eftersom jag inte är så mycket till regissör så har jag ingen aning om hur en film bör vara upplagd men ni kanske har några ideer.

Det kommer ju först o främst bli en fragfilm med snygga kills från SH servern.

Men det borde väll vara någon ordning på filmen, t.ex alla fraggar med colten kommer först följt av alla fraggar med kniv följt av jump kills osv osv. Eller ska alla fraggar på t.ex dust komma efter varandraföljt av kills på train osv.

Allting kanske ska vara hullerombuller?

Ge mig lite tips.

Jag kan mer än gärna klippa ihop lite rulle.

Skicka demo-filerna till mig på MSN: mikke193@hotmail.com

OBS!!!
Ska ni spela in film måste ni lira i 800x600 upplösning, varför? Jo, för annars kommer .bmp filerna bli megastora och mina hdd tar sllut på ett naffs!
Dessutom så behöver ni inte skicka "onödiga" demo-filer, ta dem bästa.

DELA OCKSÅ UPP FILERNA I MINDRE BITAR. INTE EN ENDA DTOR DEMO-FIL. GÖR FLERA SMÅ!

ps. glöm inte stänga av msn å sånt skit så att det inte kommer upp på bild....
Fett :näsblod

/micke

Last edited:
Åhå, it´s on igen? Trevligt! Kanske kommer in & testar hur det var nån dag i veckan!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman