Cybernisse skrev:va inne nyss men vart manglad![]()
![]()
ja e på
Hehe det va nog jag som mangla dig (Z3rOx^).

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cybernisse skrev:va inne nyss men vart manglad![]()
![]()
ja e på
Lorus skrev:Hehe det va nog jag som mangla dig (Z3rOx^).![]()
abstruse skrev:FYI, alla som spelar på SH-servern ska lira under sitt SH-nick. Gör man inte detta riskerar man att kickas utan pardon och förvarning.
"Jag visste inte", är ingen ursäkt, det har nämnts ett gäng gånger i denna tråd.
Lorus skrev:Ok ska köra under SH nick nästa gång om du kanmig.
HahaMikkE skrev:fett med mcdonalds fett!! jag kommer att tejpa in massa i fortsättningen nu)
![]()
abstruse skrev:Pussa på folk är Hedas jobb. Börjar han snacka jordgubbar ska du passa dig.![]()
Heda skrev:edit2: Coolt att spela in, men hur kan man se på filmen då? lär man göra om den eller kan någon spela upp .dem filmer ?
Superbee skrev:Hmm jag kan nog göra en comeback på sh cs servern
vad var ip nr nuigen?
Heda skrev:Någon som ska vill planta lite ikväll ? Abstruse -><-heda finns på hängbron å bjuder på jordgubbs
![]()
thopa skrev:usch vad krångligt det ska vara att göra en film då.
*snip*
Är mitt sätt jätteonödigt eller är det ungefär såhär man nåste gå tillväga? abs?
Åtminstone verkar det funka iaf..
abstruse skrev:Som sagt, jag har inte gjort filmer i CS än, utan blott i RTCW. Men misstänker att det fungerar på samma sätt. Se mitt inlägg ovan och kolla även de länkar som någon skrev in angående CS-filmskapande. (Har själv inte kikat på dem då jag inte har tid att göra film just nu.)QUOTE]
aah, ok. tack ändå
Eftersom jag inte är så mycket till regissör så har jag ingen aning om hur en film bör vara upplagd men ni kanske har några ideer.
Det kommer ju först o främst bli en fragfilm med snygga kills från SH servern.
Men det borde väll vara någon ordning på filmen, t.ex alla fraggar med colten kommer först följt av alla fraggar med kniv följt av jump kills osv osv. Eller ska alla fraggar på t.ex dust komma efter varandraföljt av kills på train osv.
Allting kanske ska vara hullerombuller?
Ge mig lite tips.
thopa skrev:abstruse skrev:Som sagt, jag har inte gjort filmer i CS än, utan blott i RTCW. Men misstänker att det fungerar på samma sätt. Se mitt inlägg ovan och kolla även de länkar som någon skrev in angående CS-filmskapande. (Har själv inte kikat på dem då jag inte har tid att göra film just nu.)QUOTE]
aah, ok. tack ändå
Eftersom jag inte är så mycket till regissör så har jag ingen aning om hur en film bör vara upplagd men ni kanske har några ideer.
Det kommer ju först o främst bli en fragfilm med snygga kills från SH servern.
Men det borde väll vara någon ordning på filmen, t.ex alla fraggar med colten kommer först följt av alla fraggar med kniv följt av jump kills osv osv. Eller ska alla fraggar på t.ex dust komma efter varandraföljt av kills på train osv.
Allting kanske ska vara hullerombuller?
Ge mig lite tips.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |