CS Ikväll!

gick bra till en början, sedan så släpptes allt.. fan va dåligt det gick

Tom Byron skrev:
2knivningar 2kvällar irad, börjar bli skoj det här :bow
:död

+ att jag inte fick med min knivnig på t-rexen på bild :huvet

"Biifers kompis" eller Jocke som egentligen heter ligger nu etta på servern :3freak

Biifer med flera, håll tillgodo :tungan

Bifogat

• de_aztec00051.JPG
    de_aztec00051.JPG
    80 KB · Visningar: 33
  • de_dust00011.JPG
    de_dust00011.JPG
    67.2 KB · Visningar: 33
  • de_inferno00011.JPG
    de_inferno00011.JPG
    83.4 KB · Visningar: 39
  • de_nuke00001.JPG
    de_nuke00001.JPG
    70.4 KB · Visningar: 33
abstruse skrev:
Btw, hur gör du nu när du tar dina kunder på representationsmiddag, tar ni taxi eller åker spårvagn? :tomten

Limo.

Skall även rent försäljningmässigt beta av området runt domkyrkan under den närmsta tiden.

Heda kom på en idé i en annan tråd om att fixa en CS-film med lite höjdpunkter från SH servern. Jag har spelat in en del material och det har även egget gjort om jag fattat rätt. Nu är bara problemet att jag inte har någon koll alls på hur f-n man klipper film. Någon annan som kan?

Gillar ni idén överhuvudtaget? Isåfall kan vi ju försöka spela in lite mera nu framöver..

Trango_B skrev:
Heda kom på en idé i en annan tråd om att fixa en CS-film med lite höjdpunkter från SH servern. Jag har spelat in en del material och det har även egget gjort om jag fattat rätt. Nu är bara problemet att jag inte har någon koll alls på hur f-n man klipper film. Någon annan som kan?

Gillar ni idén överhuvudtaget? Isåfall kan vi ju försöka spela in lite mera nu framöver..
Använd AdobePremiere... tror det är bäst att hålla på med när det ska klippas och effekter ska läggas till. Själv är jag dock apkass (apstruts? :D ) på att redigera..

Film verkar bra. Jag kommer nog dessvärre att vara med på alla filmsnuttar, dock inte som den vinnande parten. Menmen....

Ikväll är det hardcoreregler som gäller igen, dvs alla som inte har loggat på när jag har loggat på kommer att bannas för evigt!

e man safe fem i tio, eller lär man logga in nu :D

t-rex skrev:
Film verkar bra. Jag kommer nog dessvärre att vara med på alla filmsnuttar, dock inte som den vinnande parten. Menmen....

Ikväll är det hardcoreregler som gäller igen, dvs alla som inte har loggat på när jag har loggat på kommer att bannas för evigt!

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP