CS Ikväll!

Klockan är nu över 22.00 så jag antar att alla är inne å spelar nu? :rolleyes:

Aja, jag hoppar in och hoppas på sällskap av skjutglada freaks!
(även vanliga är välkommna)
 
MrGooFy skrev:
Kan vi inte dricka sprit och kasta sten på Astrid??
Hon e dum mot mig, hennes mamma och pappa tvingade mig att äta tårta, godis, kakor och dricka en massa kaffe, sen så ville dom att jag skulle klippa deras häck också. :skrämd

Man måste passa sig för föräldrar. De kan vara nästan lika hemska som flickor. Fast tårta o grejjor lät bra. Kanske skall svänga förbi Herrljunga......
 
YaZ skrev:
Njae, Jag har lovat att kasta sten med henne också. Så jag tror inte det. Hon blir säkert sur och kastar sten tillbaka då. Eller sparkar oss i huvudet!


Äh hon e ganska klen så hon klarar inte att kasta så långt. Det plus att hon säkert kastar underarmskast och siktar illa gör oss nog ganska säkra tror jag. :öl
 
MrGooFy skrev:
Äh hon e ganska klen så hon klarar inte att kasta så långt. Det plus att hon säkert kastar underarmskast och siktar illa gör oss nog ganska säkra tror jag. :öl

Kan med glädje informera om att jag var bäst i klassen av tjejerna o nästan lika bra som killarna på kast med liten boll när jag gick i högstadiet. 44 m som längst tror jag bestämt att det var. Bästa kille låg på 63 lr ngt. :p
 
Acrid skrev:
Kan med glädje informera om att jag var bäst i klassen av tjejerna o nästan lika bra som killarna på kast med liten boll när jag gick i högstadiet. 44 m som längst tror jag bestämt att det var. Bästa kille låg på 63 lr ngt. :p

44 M med underarmskast, inte illa. :tummenupp
Frågan är ju bara om du lyckades kasta rakt fram eller ifall dom fick mäta rätt ut i skogen. :D
 
Hmm, såg att tråden var påväg ner. Så kan vi inte ha det. Dock är det alldeles för mycket sommar för att lira.

Skall vi säga september som officiell återvändandemånad? Alla förväntas ställa upp. Även abs, släpp eve ett litet tag.
 
t-rex skrev:
Skall vi säga september som officiell återvändandemånad? Alla förväntas ställa upp. Även abs, släpp eve ett litet tag.

Så klart jag kommer vara med nu när höstmörkret snart sänker sig över oss. Dock, så länge det är tokvarmt så är ju inte datorn det första som lockar. September låter bra.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top