CS Ikväll!

Tom Byron skrev:
Newbie fråga?

Pingen är det hur mycket (snabb??) uppkoppling man har......?

På ett ungefär ja, det är tiden det tar att skicka en förfrågan till servern och få ett svar, enkelt uttryckt.
 
Pingen blir snart mindre, det är mitt fel att den är lite hög just nu.
(tankar uppdateringar).
 
Ok pingen är fortfarande kass, men jag vill döda mer :crash
Yaz vill du slänga upp en igen? Jag skall försöka vara lungnare denna gång å inte bli så jefla arg :rolleyes: men d e fn inte lätt, gubbarna bara VÄGRAR springa in i mitt sikte när jag skjuter, måste vara en bugg i spelet...

JA e på iaf om ngn vill spela mera
 
Tom Byron skrev:
well, jag hoppar in å väntar på attnågon dyker upp då :p

Men den vanliga servern funkar fortfarande inte :(

Det är om någon kan fixa en annan server (YAz) så skulle vi kunna spela. Tänk om det fanns en sådan bra person (Yaz), va bra det skulle vara (YAZ!) :D
 
mmm skrev:
Men den vanliga servern funkar fortfarande inte :(

Det är om någon kan fixa en annan server (YAz) så skulle vi kunna spela. Tänk om det fanns en sådan bra person (Yaz), va bra det skulle vara (YAZ!) :D

Nää, jag märket det, den funkade för en kvart sedan typ........

Yaz, har du köpt nya kläder? Du e så stiiiiiiiiiiiilig :D
 
vem har mördat sh.com servern ?!?!? :eek: :mad:
någon annan på G ? vill panga..
/z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top