kaZmur skrev:in och döda mig nu då
Vill du lira lite kan jag komma in nu!

Mor kom när jag skulle in, hon ville ta lite kort, har vart på begravning idag, å hon ville ha lite bilder när man stod där o kostymen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kaZmur skrev:in och döda mig nu då
Mammas lilla gulleplutt*Foxen* skrev:Vill du lira lite kan jag komma in nu!![]()
Mor kom när jag skulle in, hon ville ta lite kort, har vart på begravning idag, å hon ville ha lite bilder när man stod där o kostymen...![]()
SENSEI, du och isse är typ bäst på hela sporthoj och du är bäst på nära avstånd (dust). Inget annat att göra än att tältaSENSEI skrev:4 pers inne, två i varje lag.. Dust.. och ni campar.. hur orkar ni?
kaZmur skrev:SENSEI, du och isse är typ bäst på hela sporthoj och du är bäst på nära avstånd (dust). Inget annat att göra än att tälta![]()
isse skrev:Statsen är fan inte rättvis nånstans.
Lirade igår, låg på mellan 2-4 i Koch bomba o deffa en del, och vad händer...jo jag loosar poäng.
![]()
Och vem går om, jo nån med 80 kills och 40 deaths....knappt torr bakom öronen alltså.
Skaffa ett bättre stats system. Detta räknar helt galet.
/N
*Foxen* skrev:har alla gått å lagt sig??![]()
rozen skrev:jag är vaken! kom hem från jobbet för ett tag sen! nu blire ta en wirrepinne å spela kanske? lugn kväll med andra ord...![]()
*Foxen* skrev:låter bra de! om jag ser att nån är ute å lirar på hubben så hoppar jag nog in! =)
nomolas skrev:Nee nej jag är vaken!
Lira?
SENSEI skrev:4 pers inne, två i varje lag.. Dust.. och ni campar.. hur orkar ni?
RoLLER skrev:Det är just därför jag är en Quake, Quake II & Quake III gud, och inte lirar fjollspelet CS. Som vi ändå blev världsmästare i. Såklart (igen).
www.eyeballers.com
MrGooFy skrev:Q1 rular fett, så enkelt är det.![]()
Q2 känns som att köra stridsvagn ungefär men i Q3 är dom på rätt spår igen. Dock finns det inget som slår en god one on one på Dm4.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |