CS Ikväll!

MrGooFy skrev:
Pratat med Tom precis. Servern där cs-servern är placerad bootades om idag och det startar inte automatiskt, han är hemma om ca 20 min och då ska han sparka igång den igen. :tuttar

Sa han till dig också att vi bara kommer köra aztec nu? :D

Wiiiiiiiiiiiiiiiiieeeee!!!! Då drar jag och ladda upp med snus och mackor sålänge :tummenupp

Men ni får klara er utan mig idag med, drar till tjejen nu och jag har HELT andra planer än att spela cs.
:banana

Diska ?

Jag ska åka å prova lite kinkyshit-kläder nu kl 21 så jag dyker in efter å ser om det är någon kvar att sätta lite bly i :tungan

MrGooFy skrev:
Men ni får klara er utan mig idag med, drar till tjejen nu och jag har HELT andra planer än att spela cs.

MrGooFy skrev:

Härligt! För en gångs skull kanske du kommer till skott till skillnad från på servern då du oftast inte ens hinner släppa loss första skottet. GLHF? :hihi

Last edited:
Provade spela för första gången på SH-servern idag! Orkar inte söka igenom hela den här tråden iomed att den e ganska lång, vad är adressen till stats-sidan?

OlleR skrev:
Provade spela för första gången på SH-servern idag! Orkar inte söka igenom hela den här tråden iomed att den e ganska lång, vad är adressen till stats-sidan?
cs.ekhagen.nu/pstats

jag drar in igen nu... kom in så lirar vi lite till!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park