CS Ikväll!

t-rex skrev:
Återigen, vapen bannas inte, missbruk gör det.

Sitt på Italy en gång med scout/awp/autosniper=ok.

Gör det 3* gånger=vapnet bannas.

Enkelt.

*missuppfatta nu inte siffran 3 för en absolut gräns, det är missbruket det handlar om.

"Ramaniterna gör allt i grupper om tre"...

Kilar iväg till gymmet en timme nu. När jag kommer tillbaks och är nymatad hoppas jag det är livat på servern :kulspruta

MikkE skrev:
nåt ställe för de som är klena och vill försöka bli starka.. thopa är klen alltså
Haha ok då vet jag :D Tur att jag är så in i helvete stark, behöver ju inte ens tänka tanken på att knata till nåt liknande ställe :banana

Nisse Järnet skrev:
Haha ok då vet jag :D Tur att jag är så in i helvete stark, behöver ju inte ens tänka tanken på att knata till nåt liknande ställe :banana
kan bara hålla med.. usch, inte ens kul att tänka tanken på att man e så stark!

Nisse Järnet skrev:
Nej blae! Jobbigt när man rycker loss dörrhandtag och likn. på stan när man bara tänkt öppna dörrn tex.
samma sak händer mig! de e fan inte billigt att vara så stark som vi e! vad ska vi ta oss till!?!?

MikkE skrev:
samma sak händer mig! de e fan inte billigt att vara så stark som vi e! vad ska vi ta oss till!?!?
Ja vet inte...vi kan ju gå ut och råna lite folk? Det är ju så lätt :) (Folk brukar förväxla mig med Arnold, fast x 5 ungefär)

Nisse Järnet skrev:
Ja vet inte...vi kan ju gå ut och råna lite folk? Det är ju så lätt :) (Folk brukar förväxla mig med Arnold, fast x 5 ungefär)
jag är ju dock laglig av mig :rolleyes: men du *viskar* vi kan ju åka ner till herrljunga och götet och ta lite hojar *host* abs, rexens hojar *host*

gick ganska så bra. jag kollade lite på TV också som störde koncentrationen lite.. men men

Blev en blodig bild igen :)

Bifogat

• de_dust0000041125.JPG
    de_dust0000041125.JPG
    77.6 KB · Visningar: 44
  • de_dust20000041125.JPG
    de_dust20000041125.JPG
    41.4 KB · Visningar: 46
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden