CS Ikväll!

Jo, verkar stenlungt. Vad jag hörde så skulle det vara krävande men det laggade inte ivf, så finns ju CS-source oxå, det har ju funnits förut som beta på steam. Det e lite coolare, men jag vet inget om spelkänslan, när jag provade så .......... jag du vet ju har halvdan jag e å spela så jag ska inte säga någe. Men bättre grafik e det ivf :tummenupp

Akra-Linkan skrev:
Hur verkar det då? Finns C-strike moddet till HL2 oxå?

Heda skrev:
Jo, verkar stenlungt. Vad jag hörde så skulle det vara krävande men det laggade inte ivf, så finns ju CS-source oxå, det har ju funnits förut som beta på steam. Det e lite coolare, men jag vet inget om spelkänslan, när jag provade så .......... jag du vet ju har halvdan jag e å spela så jag ska inte säga någe. Men bättre grafik e det ivf :tummenupp

Du rockar alltid fetast! :yoparty Hoppas man slipper alla ****noobar som fuskar. Har du sett nått fusk för HL2?

Last edited:
Muhhaha, har du censurerat dig själv :D

Men du snackar mot dig själv, först vill du slippa fuskare sedan vill du ha fusk? Är du shitzo, skitzo, (jaja-stavning) :va

Nee, jag har inget fusk, varken till CS eller HL2, jag kör "orginal" känns mera manligt att klara spelen då. :fakta

Man vill ju inte bli klassad som en ......... whimp!! :tungan

Akra-Linkan skrev:
Du rockar alltid fetast! :yoparty Hoppas man slipper alla ****noobar som fuskar. Har du sett nått fusk för HL2?

Heda skrev:
Muhhaha, har du censurerat dig själv :D

Men du snackar mot dig själv, först vill du slippa fuskare sedan vill du ha fusk? Är du shitzo, skitzo, (jaja-stavning) :va

Nee, jag har inget fusk, varken till CS eller HL2, jag kör "orginal" känns mera manligt att klara spelen då. :fakta

Man vill ju inte bli klassad som en ......... whimp!! :tungan

NEJ!!! Jag menar att om det inte finns fusk till HL2 så finns det ju större risk att man börjar spela det. CS 1.6 suger lixom med allt fusk som finns :fatta! :lol :Bugar

Aha, då fattar lilla tröga jag :kocko

Är det 1.6 som vi kör genom steam på SH-servern? Är det fuskigt? Eller är det många som moddar så det blir fusk? Jag vet inte alls, det enda jag märkt är att jag spelade 1.0 och då var det svinenkelt att skjuta folk, mindre rekyl i bössorna så man kunde panga på mycket mera osv..... mindre feeling mera bara ÖS !!

Varför fuska på, kör på easy om du tycker det är svårt då :7peta

Akra-Linkan skrev:
NEJ!!! Jag menar att om det inte finns fusk till HL2 så finns det ju större risk att man börjar spela det. CS 1.6 suger lixom med allt fusk som finns :fatta! :lol :Bugar

abstruse skrev:
Tusan, jag också!

3498.jpg

Du säger: "Alladin", jag säger: "Funka". :banana

Är det inte såhär du menar?

Du säger: "Alladin", jag säger: "De Funka".

Bifogat

• banana.gif
    banana.gif
    1.7 KB · Visningar: 8
Last edited:
Steam va ju helt fuckat igår, tror HL2 releasen tyger ned en del.
Men de kanske va därför, jag kunde tex aldrig komma in igen efter banbytet.

/N

Akra-Linkan skrev:

Bara att ignorera!!
Dem syns och det e bara att räkna bort i poängställningen :hihi

Jag förstår inte tjusningen med fusk. :kocko Det är bara svaga personer som fuskar för att komma i bättre dager. Låt dem fuska så kanske de inte gör sig olycklig på annat sätt :död

Cheaters :kocko :fatta!
OBS! Ironi...

Någon ägde ABS röv :arsele i fem rundor sedan gick det bara utför..... :rolleyes:

EDIT: jag tror kommunikationen till vänster säger sitt.... :pannkyss

Bifogat

• iceworld04119.JPG
    iceworld04119.JPG
    50.9 KB · Visningar: 38
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...