CS Ikväll!

ja då var det tack o godnatt från mig idag igen då!!
men skoj va det!! fick in en sjyst runda i slutet där med scouten! :D vad var det 4 hs på rad? jaja gick ju mycket bättre idag än igår!

//Jocke

Tro jag ska lägga ner det här skiten nu, går ju bara sämre och sämre hela tiden. Dör först hela tiden, spelar ingen roll vart jag är springer jag sist så vem tror ni dör först iaf, jo jag.

/ Mr-Vattenskalle

abstruse skrev:
Vem rockade röven av vem i kväll va? :D :blah

Men heda ägde ordentligt första mappen jag kom in på servern. 28-12 eller nått liknade, bäst stats av alla. Jag och biifer m.m hade minst 10 i minus-stats :död
Så ha menade nog att du borde kommit in just då :D

:fakta PRECIS, men snutten ska ju äta å trixxa massa först...... sedan när man tappat koncentrationen så kommer han in å slår undan käppen för en pensionär ju, nästa gång ska jag gå in vid halv elva å vara på sugarrush av 2liter cola som jag laddat med :tungan

Trango_B skrev:
Men heda ägde ordentligt första mappen jag kom in på servern. 28-12 eller nått liknade, bäst stats av alla. Jag och biifer m.m hade minst 10 i minus-stats :död
Så ha menade nog att du borde kommit in just då :D

Tom Byron skrev:
:fakta PRECIS, men snutten ska ju äta å trixxa massa först...... sedan när man tappat koncentrationen så kommer han in å slår undan käppen för en pensionär ju, nästa gång ska jag gå in vid halv elva å vara på sugarrush av 2liter cola som jag laddat med :tungan

Men för bövelen! JAG är ju gammal! Blev ju gubbe för inte så där jättelänge sedan. Dessutom, på måndagar och onsdagar har jag just kommit hem från träningen strax innan 22 och MÅSTE ha krubb, annars blir man ju transparent.
:3freak

Tom Byron skrev:
Så väntar man x-tra länge, å poof, vart e alla ? :va

Vi var inne en sväng förut, men från att ha varit sju st så knoppade folk av allt eftersom, så det blev ingen lång fight ikväll.

lira i kväll åxå eller?? om det e någon som e sugen tidigare e det bara att säga till e hemma o e sjuk så jag har inget att göra!

nu ?
jag kan köra någon halvtimme ivf....

ledig idag vettu, å inte sugen att börja diska..........än :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...