abstruse skrev:Kjoltyg inblandade?
Sysslar inte med sånt. Jobb, jobb och åter jobb. Visar sig att efter konferensen i Paris går det inte ett enda plan hem förrän på söndag kväll

Skit oxå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Kjoltyg inblandade?
MikkE skrev:börjar fan töttna på CS.. går skit nu för tiden![]()
t-rex skrev:Sysslar inte med sånt. Jobb, jobb och åter jobb. Visar sig att efter konferensen i Paris går det inte ett enda plan hem förrän på söndag kväll![]()
Skit oxå.
The-PatriX skrev:...
Min musjävel fastnar lite då och då =( , nån som kanske märkt att jag siktar åt tjottahejta när fienden står synligt för mig,,, bleeeheeeee musjävel.
..
The-PatriX skrev:Nån som har lust att sponsra mig med pengar till en Logitch MX1000?
Min musjävel fastnar lite då och då =( , nån som kanske märkt att jag siktar åt tjottahejta när fienden står synligt för mig,,, bleeeheeeee musjävel.
Aja åker iväg och rekar lite MX1000 nu, helvette om jag bara hittar överpris!
edit: Men rabarberpaj,, bara överpriset där musen fanns, 799:- kalla kronor.![]()
Idag kommer jag iafTrango_B skrev:Nu har jag 66FPS iställetTack för hjälpen!
Ligger där konstant förutom vissa enstaka tillfällen då den droppar ned lite men inget allvarligt. Kollade lite inställningar och grejer, ska trimma vidare när jag får tid.
Ikväll vid 22 hoppas jag på bättre uppslutning än igår då det var tämligen dött på servern![]()
Haha jappItacha75 skrev:Idag är jag med!!![]()
Fan va stryk jag ska få.
BTW, jag heter PROZiT
didjik skrev:Du kan få köpa min mus http://www.humorsajten.com/bildspel3/images/115.jpg
fick den på min födelsedag(min har röda prickar istället för svart)
t-rex skrev:Bortförklaringarna börjar snart bli i klass med dem som killarna på rejsforumet slänger omkring sig...
Det har kommit in för många som är bra men alla skriver att dom är kassa på cs och kommer få stryk men så upplever inte jag det.Nisse Järnet skrev:FYFAN VAD JAG SUGER PÅ DET SATANS SPELET!Vad har ni gjort??
Låter asbraEvil M skrev:Det har kommit in för många som är bra men alla skriver att dom är kassa på cs och kommer få stryk men så upplever inte jag det.
Tycker vi kickar ut alla nya som är bra![]()
![]()
Evil M skrev:Det har kommit in för många som är bra men alla skriver att dom är kassa på cs och kommer få stryk men så upplever inte jag det.
![]()
Evil M skrev:Det har kommit in för många som är bra men alla skriver att dom är kassa på cs och kommer få stryk men så upplever inte jag det.
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT