CS Ikväll!

Vafan nu funkar inte mitt cs längre?! nån som har en cd-key som funkar? verkar som att min är snodd... :( :( :(

"somebody has already registered a steam account with your cd-key"

:huvet :huvet :

mmm skrev:
Borde inte samma gälla för cp-sniper å scout vilka är ganska bra campingvapen med.......lr e d för att dom är lättare å hantera som dom är ok??

Tror inte man vill åt just vapnet utan kanske beteendet. En person som är kass på AWP förstör ju inte nöjet för övriga på servern. Däremot är det mkt tråkigt att spela mot personer som är grymma på AWP och verkligen utnyttjar alla dolda vinklar m.m
Inte för att jag vet hur det brukar vara på SH servern men jag gissar...

abstruse skrev:
Ok, ikväll kl 22.00 är det krig! Samtliga medlemmar uppmanas skyndsamt bege sig till närmsta mob-förråd och anmäla sig hos plutonchefen. Rexen står i trossen och serverar kall dj*vla löksoppa framåt småtimmarna och själv ska jag fuskträna hela dagen, utifall att nu surh dyker upp ikväll...

Det är uppfattat!

Jag kommer kanske lite tidigare om nån vill tjuvträna på ett enkelt mål

Trango_B skrev:
Tror inte man vill åt just vapnet utan kanske beteendet. En person som är kass på AWP förstör ju inte nöjet för övriga på servern. Däremot är det mkt tråkigt att spela mot personer som är grymma på AWP och verkligen utnyttjar alla dolda vinklar m.m
Inte för att jag vet hur det brukar vara på SH servern men jag gissar...

Det är inte ett dugg svårare att bevaka med autosnipern lr scout, auton kan du göra bra med skada, plus att du kan plocka flera stycken enklare, scouten dödar också på ett skott om du sätter hs. Dessutom betydligt enklare å hantera än awp:n. Jag kan ge fan i awp om folk slutar använda scout lr sniper som sagt, dödas jag av ett sniper-vapen kommer det bli samma medicin tillbaka...enkelt.

mmm skrev:
Det är inte ett dugg svårare att bevaka med autosnipern lr scout, auton kan du göra bra med skada, plus att du kan plocka flera stycken enklare, scouten dödar också på ett skott om du sätter hs. Dessutom betydligt enklare å hantera än awp:n. Jag kan ge fan i awp om folk slutar använda scout lr sniper som sagt, dödas jag av ett sniper-vapen kommer det bli samma medicin tillbaka...enkelt.

Du är söt när du är arg, gulleplutt! :krama

måste få tag på en cd key som sagt kommer in när jag fexat det...

mmm skrev:

Läs vad jag skriver.

AWP går bort för att den uppmuntrar till campning. Börjar det campas kopiöst med snipern och scouten så sitter de med löst till.

MikkE skrev:
madda fakka!!!! tur tur tur.. typ :tomten

men vem kom in i början och bara knäpper dig liksom.. jo JAG!! det kommer alltid vara ett krig mellan dig och mig :yoparty

Antagligen fick du något skit i ögat och råkade trycka av i samma ögonblick. :fyllisar

Back