CS Ikväll!

Ibland går det jävla bra och fler kills än deaths (som på slutet efter den där snygga granaten mitt i mitt eget pall... :rodnar ) men ibland så har jag 0-14 :gnissla

Måste träna på mitt aim... Egget! Du får träna farsan din så han slipper skämmas bland sina hojkompisar!!

Satt i dubbelporten på dust2 och bara väntade på ct-svinet (EvilM tror jag det var, inget personligt :tungan ) som jag hörde komma springande. När han då hoppar fram så tömmer jag magasinet på det mesta utom på honom varpå han sätter två välriktade skott i min panna! :huvet

Jaja, vi lär väl synas i morgon kväll igen. Men då djävlar!!! :mad:
Natti! :tummenupp

Jag vill vara med om det är ok för er?
Är det uppgifterna i trådens första inlägg som gäller fortfarande eller?

n'Lasse skrev:
Satt i dubbelporten på dust2 och bara väntade på ct-svinet (EvilM tror jag det var, inget personligt :tungan ) som jag hörde komma springande. När han då hoppar fram så tömmer jag magasinet på det mesta utom på honom varpå han sätter två välriktade skott i min panna! :huvet

Jaja, vi lär väl synas i morgon kväll igen. Men då djävlar!!! :mad:
Natti! :tummenupp
Om det var jag så hade du bara otur för några välriktade skott har jag knappt åstakommit, iaf inte idag :)

Nisse Järnet skrev:
Och varför kom inte du in för?? :fatta! Klart man är lattjo :hihi

Därför att jag var där från 22.15 till cirkus 23.45, Kurre! Ställ väckarklockan lite tidigare istället. :7peta

Och då skall även jag vara med och rätta till era stats med mina kunskaper.
Jäklar va fort man kan dö i detta spelet.. :lol

Back