CS Ikväll!

t-rex skrev:
Hacker deluxe!

Ok, vi gör så här, vi skapar en lista. På den listan skriver alla upp sig som INTE tänker vara med idag, rimligtvis för att man är på begravning eller nåt. Acrid är ursäktad eftersom hon är i Örebro, vilket torde vara ungefär samma sak.

Alla som inte skrivit upp sig på listan infinner sig senast 22.01.

1.

1. Heda

t-rex skrev:
Hacker deluxe!

Ok, vi gör så här, vi skapar en lista. På den listan skriver alla upp sig som INTE tänker vara med idag, rimligtvis för att man är på begravning eller nåt. Acrid är ursäktad eftersom hon är i Örebro, vilket torde vara ungefär samma sak.

Alla som inte skrivit upp sig på listan infinner sig senast 22.01.

1.

Jag slutar jobbet 22:21 så jag kommer väll vid 22:30 eller dyl!

//jocke

protocol

HUr gör man för att byta protocol ics.
Skulle spela lite igårkväll men fick felmedelandet your client uses protocol 43 please uppgrade to protocol 47.

Hur f***n gör jag det.

Behöver ni någon att skuta på kan jag ställa upp som måltavla :)

spelar ni eller?

jag är med... kan någong skriva ut adressen har glömt den.... lösenordet kommer jag ihåg!

abstruse skrev:
...fem minuter efter vi andra slutat lira, som vanligt... :gnissla
Haha inte mitt fel att jag måste mecka hela tiden! :tungan Nu är det en 1100cc 3cyl 2t som ligger på bänken och masseras lite lagom med slipstiftet :) Men jag tror jag dyker upp! I tid :tummenupp

Nisse Järnet skrev:
Haha inte mitt fel att jag måste mecka hela tiden! :tungan Nu är det en 1100cc 3cyl 2t som ligger på bänken och masseras lite lagom med slipstiftet :) Men jag tror jag dyker upp! I tid :tummenupp

Ge f*n i att ha sönder sakerna så slipper du mecka hela tiden. :fatta!

Btw, jag vill vara i samma lag som Rexen - det kan rädda vilken dag som helst att höra dinousarien högljutt, och upprörd som en klimakteriekärring, spy galla över den lede fi... :D :rolleyes:

är inne och väntar nu...

Är inne och väntar nu... komigen då!! 1on1 =)))

när skall ni spela igentligen? får ju kramp i väntmuskeln..

jaja spelar väll lite gitarr undertiden då..

jag e själv där nu........... du kan väl slakta lite medans vi väntar på de andra :D

Captain_Insane skrev:
när skall ni spela igentligen? får ju kramp i väntmuskeln..

jaja spelar väll lite gitarr undertiden då..

hihihihi, va juh riktigt kul. Dock samma diskussion som alltid, 18-2 när jag kommer in på d2??? Är det så svårt att fixa lagen... aja, ska inte klaga allt för mycket, tycker alla att d är kul så let it be so.

Å soap, sry för att jag skällde på dej i micen efter td, tyckte d va lite mycket bara... no hard feelings I hope. ses i siktet!

mmm skrev:
hihihihi, va juh riktigt kul. Dock samma diskussion som alltid, 18-2 när jag kommer in på d2??? Är det så svårt att fixa lagen... aja, ska inte klaga allt för mycket, tycker alla att d är kul så let it be so.

Å soap, sry för att jag skällde på dej i micen efter td, tyckte d va lite mycket bara... no hard feelings I hope. ses i siktet!

Man kan ju se på saken på lite olika sätt också. Vi var väl jämna lag, antalmässigt, när du joinade, men sedan joinade du lag utan att kika på vilket lag som ledde, du joinade och gick med i CT istället för det lag som låg under. Först några matcher senare bytte Matte-boy till T. *host* :gnissla

abstruse skrev:
Man kan ju se på saken på lite olika sätt också. Vi var väl jämna lag, antalmässigt, när du joinade, men sedan joinade du lag utan att kika på vilket lag som ledde, du joinade och gick med i CT istället för det lag som låg under. Först några matcher senare bytte Matte-boy till T. *host* :gnissla
:fatta! :7peta alltid autojoin :fyllisar

Back