CS Ikväll!

t-rex skrev:
Lök.

Jag skall jobba till 23.00, sedan släpper jag vad det än månde vara jag har i händerna och räknar med lite friskt kött att slakta!

Lessen för att de e så sent, men men...

Är det storlöken själv som har talat nu va? VA?!? Jag såg inget rynkigt gammalt fetto, fastän denne lovade dyka upp, på servern förut? :fatta!

lirade mitt nya fina spel inatt. FY FAN VA DET ROCKAR!!! Splinter Cell - Pandora Tomorrow på Xbox!

abstruse skrev:
Är det storlöken själv som har talat nu va? VA?!? Jag såg inget rynkigt gammalt fetto, fastän denne lovade dyka upp, på servern förut? :fatta!

Hördududu, jag kollade på steam, och den ende som överhuvudtaget var inne o gejmade var min lille bror.

Om jag hoppar in 23.00 ikväll och springer runt lite, kommer det då in folk?

t-rex skrev:
Hördududu, jag kollade på steam, och den ende som överhuvudtaget var inne o gejmade var min lille bror.

Om jag hoppar in 23.00 ikväll och springer runt lite, kommer det då in folk?

Hade du varit där några minuter senare hade jag kunnat kniva dig hela natten lång... :tomten

t-rex skrev:
x-box?

Finns bara ett spel till x-box, motogp 2! Fråga abs!

MotoGP 2 är ett riktigt skitspel som bara belönar nötter med ofantlig tur. :huvet :rolleyes:

Tacka vet jag Dead or Alive 3. :D

abstruse skrev:
MotoGP 2 är ett riktigt skitspel som bara belönar nötter med ofantlig tur. :huvet :rolleyes:

Tacka vet jag Dead or Alive 3. :D

Då hade både du och J bara oändlig otur då.

DoA är för våldsamt för mig. Jag tål inte blod. Och efter Donkey Kongs avrättning av alla som spelade mot honom tycker jag du skall slänga det där spelet. Det var fruktansvärt att se. Alla dessa inälvor!!

En TV ska man använda till att just titta på TV-program eller möjligtvis film. En dator däremot ska man spela på! LÄR ER!

t-rex skrev:
Då hade både du och J bara oändlig otur då.

DoA är för våldsamt för mig. Jag tål inte blod. Och efter Donkey Kongs avrättning av alla som spelade mot honom tycker jag du skall slänga det där spelet. Det var fruktansvärt att se. Alla dessa inälvor!!

Han hade ju tränat! Oschysst fusk m a o.

Back