CS Ikväll!

Har inte råd att hitta på något ikväll som kostar pengar. Blir sålunda CS för mig hela kvällen. Någon som är på?

Börja tidigare än 22 idag? :banana

:fatta!

Erat favvovapen (pickadoll och fetare vapen) när ni lirar?
Och vilka är ni helst? T eller CT

MikkE: Glock | AK47 | lirar Terror helst
Nisse järnet: 552, Scout, glock och DE. Skitsamma vilket lag.
abstruse: Colt | DE |Det lag som T-Rex spelar i (Jag är inte kär i'n, det är bara så grymt kul att höra när han spelar dåligt. Då platsar gamlot på Norra Brunn, lätt! :D
Acrid: Desert Eagle | AK47 | Skitsamma vilket lag bara jag får döda många.
Henken: Vet inte, den man har i början som CT kanske? | Hmmm | Spelar ingen större sexuell roll
nomolas: USP | awp | CT

abstruse skrev:
Har inte råd att hitta på något ikväll som kostar pengar. Blir sålunda CS för mig hela kvällen. Någon som är på?

Börja tidigare än 22 idag? :banana

Okej!
Jag är med :) Vilken tid ska vi sikta på?

abstruse: Colt | DE |Det lag som T-Rex spelar i (Jag är inte kär i'n, det är bara så grymt kul att höra när han spelar dåligt. Då platsar gamlot på Norra Brunn, lätt! :D
Henken: Vet inte, den man har i början som CT kanske? | Hmmm | Spelar ingen större sexuell roll
MAc: Glock | Scouten! | Helst T

Jag e med å lirar ikväll :tummenupp

MAc: Glock | Scouten! | Helst T
n'Lasse: DE | G3/SG1 eller SIG SG-550 (jag reagerar så segt :jisses så jag vill vara långt ifrån...) | helst T

Jag lirar nog senare ikväll

vilken tid då?? när jag kommer in brukar jag bara få spela någon bana sen ska alla gå :-(

21.30 låter det fint??

spelas det bara cs bland sh.com:arna eller är det q3 o såna lir också? (finns ju inte cs till mac ju.... :4skrika )

semlan skrev:
Okej!
Jag är med :) Vilken tid ska vi sikta på?

En polare kom över och så tog vi några öl och lira lite DOA3 på Xbox och så slank en burkare ner också... :rolleyes:

Men NUUUUU kan jag lira! :)

Back