CS Ikväll!

Jag har lyckats få sån fin ping på sista tiden.. den bästa pingen jag få mot den bästa servern förtillfället i steam ligger på 125.. o sh ligger på mellan 180-200!!!! jävligt kul o spela då!!

Maverick skrev:
Jag har lyckats få sån fin ping på sista tiden.. den bästa pingen jag få mot den bästa servern förtillfället i steam ligger på 125.. o sh ligger på mellan 180-200!!!! jävligt kul o spela då!!
Jaaa men de e bra träning vettu! :tungan Har du linan direkt in i din burk?

Maverick skrev:

Gnällspik! Så där hade jag det en lång period. Det är väl de senaste sex veckorna först som man äntligen kom ner under 100. Nu ligger man och pendlar mellan 70-110. Om ett halvår kanske man är nere på det normala och behagliga 10-40 igen... :rolleyes:

Just ja, glömde:

-RÄTT ÅT DIG! :arsele

(Så, nu känns det mycket bättre...) :tungan :tomten

Vart tog alla vägen? Jag var ju bara tvungen att prata lite i telefon...

-Taskmörtar! :mad: :huvet

abstruse skrev:
Gnällspik! Så där hade jag det en lång period. Det är väl de senaste sex veckorna först som man äntligen kom ner under 100. Nu ligger man och pendlar mellan 70-110. Om ett halvår kanske man är nere på det normala och behagliga 10-40 igen... :rolleyes:

Just ja, glömde:

-RÄTT ÅT DIG! :arsele

(Så, nu känns det mycket bättre...) :tungan :tomten
passa dig.. min kniv e väldigt stor o glänsande nu när jag e full o go.. o den dagen den sitter i dig så ska jag sluta spela cs.. :D :fyllisar

abstruse skrev:
Dags för lite hoolabaloo på SH-servern ikväll, eh? :tomten

Vågar du det? Vi kör på riktigt nu....

Edit: jamen det där blev väl en jävlit rolig bild..... :skitdator

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    29.1 KB · Visningar: 44
Back