CS Ikväll!

Kom precis hem från en jävligt misslyckad fest. Så jag vill spela NU!!!!
Hoppas nån är inne :tummenupp

jag e bra ^^

men jag kan aldrig lira för måste ju sova runt tolv, skola! :4skrika :huvet

tihi, spelar gärna mer på dagarna...

NEj nu ska jag till skön me crossen o gääsa!

En liten fråga bara. Hur i helv desamerar man bomben när man är conter-terorist? Jag hade kunnat gjort det 2-3ggr i går kväll/natt när ja lira men fick ingen hjälp av mina team polare heller när ja fråga i spelet, det är ju inte hela världen men det hade ju varit kul å kunnat fixa en seger åt oss.... det gick ju inte sååå bra för oss counter-terorister igår :)

Evil M skrev:
En liten fråga bara. Hur i helv desamerar man bomben när man är conter-terorist? Jag hade kunnat gjort det 2-3ggr i går kväll/natt när ja lira men fick ingen hjälp av mina team polare heller när ja fråga i spelet, det är ju inte hela världen men det hade ju varit kul å kunnat fixa en seger åt oss.... det gick ju inte sååå bra för oss counter-terorister igår :)

tryck in E knappen å håll den intryckt tills bomben är borta

ps köp defuse kit

Evil M skrev:

Köp som CT alltid defuse-kitet! Det är regel nr 1a. Då går det vansinnigt mycket fortare att desarmera bomben än utan kit.

Evil M skrev:

Vi ville inte hjälpa dej :tungan

Nee, men om man är död så ser man inte vad dom levande skriver, vi förstod väl iofs att du kanske inte visste hur man gjorde när vi såg dej vid bomben, men hade fullt upp med att slå på tangentbordet och kasta musen i väggen, my bad. Sry!

Vi ville inte hjälpa dej

Nee, men om man är död så ser man inte vad dom levande skriver, vi förstod väl iofs att du kanske inte visste hur man gjorde när vi såg dej vid bomben, men hade fullt upp med att slå på tangentbordet och kasta musen i väggen, my bad. Sry!

Okej ja trodde alla såg när man skrev fast man var död, det förklarar ju saken..hehehe

Ja vill oxå spela nu.....hmmm man kanske skulle installera steam här på jobbet, undra om det är populärt :rolleyes: ja lär ju ha all tid i världen sen att spela cs när ja har fått sparken iaf.

Ja kollar läget i kväll hur det ser ut på servern.
Ses där.

Last edited:
Back