CS Hjälp......

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
........vars kan man få tag i alla "kommandon" man kan skriva i consollen. Tex. hur man får bort vapnet från bildskärmen, ändra siktets färg mm

Nån som kan skicka eller pm mig det.......

ulf.stenberg@bredband.net

TAck på förhand
 
R1 Uffe skrev:
........vars kan man få tag i alla "kommandon" man kan skriva i consollen. Tex. hur man får bort vapnet från bildskärmen, ändra siktets färg mm

Nån som kan skicka eller pm mig det.......

ulf.stenberg@bredband.net

TAck på förhand

upp :tummenupp
 
Idioter!!!!!!!!!!!

Man kan ju för fan ändra det i spelet. Siktets färg går att ändra i när man spelar på HELP menyn. Att ändra vapnets läge finns i menyen där man ändra sinna personliga inställningar. FATTA :o
 
det är bara o skriva lite.. men för mycke ändringar klassas ofta som fusk, men inte på public har jag för mig... Oerkar itne skriva upp alla.. har en lista i .txt format o den är 8 meg stor :D

EDIT: det var visst bara alla kommandon för GL :rolleyes:
 
Last edited:
Re: Idioter!!!!!!!!!!!

Poyjs skrev:
Man kan ju för fan ändra det i spelet. Siktets färg går att ändra i när man spelar på HELP menyn. Att ändra vapnets läge finns i menyen där man ändra sinna personliga inställningar. FATTA :o
Haru mens? :rolleyes: :confused: :crash
 
Re: Idioter!!!!!!!!!!!

Poyjs skrev:
Man kan ju för fan ändra det i spelet. Siktets färg går att ändra i när man spelar på HELP menyn. Att ändra vapnets läge finns i menyen där man ändra sinna personliga inställningar. FATTA :o

Alla är inte lika unga som dig förstår du, som sitter framför datorn varenda minut som finns, ut & rör på dig istället...

Ska du ha en sån där attityd åt mig så kan du Pm istället så kan vi sköta det här diskretare än att alla ska se det. :bow :bow
 
Re: Idioter!!!!!!!!!!!

Poyjs skrev:
Man kan ju för fan ändra det i spelet. Siktets färg går att ändra i när man spelar på HELP menyn. Att ändra vapnets läge finns i menyen där man ändra sinna personliga inställningar. FATTA :o

Vad är ditt problem? I alla inlägg rörande datorer, cs eller dylikt så lyckas du visa en imponerande oförmåga att få fram vad du vill säga på ett vettigt sätt.

Tro mig, folk tar dig på större allvar om du inte ger intryck av att vara 11 år gammal.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top