Cs 1.6?

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
Vad behövs för att köra Cs 1.6? Och är det nån vänlig själ som har detta och vill dela med sig till mig... :Bugar

Inte helt 100% på det här men är det "steam" du tänker på? Då är det nån 300mb-fil du skall slanga ner och installera. Finns säkert nån här som kan berätta lite bättre än jag :rolleyes

Ja, jag hittade nån som hette steaminstall cs 1.6. Håller på att ladda ner den nu. Den som lever får se.....

Man måste ha Steam för att spela CS i framtiden.

Nackdelen är att det är buggigt som fan ännu, funkar väldigt till och från.

Avvakta nåra veckor tills dom fått ordning på prylarna.

Har filen om du vill ha men kan erbjuda en nerladdningshastighet av max 45kb/sek om du har en bra lina och om det gick för långsamt när du laddade ner, annars leta efter annan sida.

Funka fint för mig. Verkar stabilt, lite småbuggar kanske...

Skölden verkar ju lite för bra...

Skulle kunna skriva en roman om detta... Har spelat cs sedan beta 4, det vill säga någonstans runt 2½ år.

Cs 1.3 var det enda jag var riktigt nöjd med, kunde acceptera 1.5
och nu när 1.6 släpptes ville jag bara lägga mig ner och gråta.

De smetiga texturerna och "skölden" har förstört det som fortfarande är världens mest spelade spel. Fortsätter att köra 1.5 så långt som det går, även majoriteten av klanerna fortsätter med 1.5.

Spelar själv i #X-itement @quakenet (irc)

Välkommna in =)

//Luzt

Började lira spelet 1999... jäklars va länge man har varit igång me det spelet...

När kom den allra första verisionen ut egentligen??

Var med från början med beta1. Då hade colten zoomsikte och allt fungerade fint. :) Under årens lopp har de modifierat spelet ganska mycket, för det mesta till det bättre. Sen bestämde de sig för att göra det här j*vla 1.6 som förstör allting. Lite kul med nya vapen är det ju alltid men den är betongväggen till sköld som CT har skadar bara balansen :confused: , och det nya steamsystemet är ju kanske en bra idé men det funkar ju inte. Jag får vredesutbrott varje gång jag spelar 1.6, men det förutsätter ju självklart att man får igång skiten men eftersom det är så buggigt är det ju rena lotteriet. :mad:
Kommer att spela 1.5 så länge det bara går. :öl

955i skrev:
Har filen om du vill ha men kan erbjuda en nerladdningshastighet av max 45kb/sek om du har en bra lina och om det gick för långsamt när du laddade ner, annars leta efter annan sida.

Tackar, men jag har lyckats ladda ner det nu och t.o.m fått igång det. Blev mycket besviken, 1.5 är fan så mycket bättre. :4skrika

Vad är det ni tycker är så mkt sämre i 1.6:an ?

Kan hålla med om att skölden är lite.. tja för bra... och att steam kan vara lite slött.. men annat?

Själv tycker jag de är bra, de har ju gjort programet lite stabilare med att kunna gå ut i menyerna utan att de tar tre år o en massa krångel med ljud som försvinner o diverse...

Nu har jag installerat, men jag får inte fram nå servrar, fast jag tar refresh å allt. Vad gör jag för feeeeel?

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP