Crysis äntligen "ute"

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Har suttit och spelat crysis nu ett tag, fasen vad skoj det är!
Och framförallt grymt snyggt!

Vad tycker ni själva, ni som har hunnit prova? :yoparty

Jag lirar för fullt! Har kommit till den byn där man ska in i en skola för att rädda någon forskare. Även här man får raketgevär å grejjer :banana

Jag tycker det är riktigt snyggt och riktigt riktigt roligt! Dräkten tillför mycket skoj! :D

Fyfan vad roligt det är :D Man måste bara bli snabb med att ändra mellan alla lägen på suiten när det är Combat, annars är man rätt körd.

Spelet får 4/5 :)

Jag har kommit en bit längre, har precis sprängt 2st AA torn men jag har ett problem. Har inga raketer till raketkastaren kvar, och det är en jeffla helikopter som aldrig slutar jaga mig :huvet

en fråga bara , kommer min burk palla av de där , inte core duo 2ghz , 2 gb ram, xt 1600 graffe kort, xp service pack 2

Jag har kommit en bit längre, har precis sprängt 2st AA torn men jag har ett problem. Har inga raketer till raketkastaren kvar, och det är en jeffla helikopter som aldrig slutar jaga mig :huvet

Vafan har AA med spelet att göra..? :va :tungan

Finns det nåt demo att ladda hem så man kan se om spelet funkar på ens burk? Min gissning är att den är lite klen för ett sånt spel.

en fråga bara , kommer min burk palla av de där , inte core duo 2ghz , 2 gb ram, xt 1600 graffe kort, xp service pack 2

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Sen väljer du crysis i listan, så jämför den mini och rekomenderade inställningarna mot vad du har för prylar.

Vafan har AA med spelet att göra..? :va :tungan

Finns det nåt demo att ladda hem så man kan se om spelet funkar på ens burk? Min gissning är att den är lite klen för ett sånt spel.

Anti Air Guns jue... :rolleyes:

Last edited:
Jag tror jag är där med. Längst ner vid bron är ett hus med massa raketer, ammo und so weiter tillsammans med ett par kineser. Ner där!

Har crysis släppts nu? Trode det skulle släppas den 16e? :va

Har dock kört demot, sjuk kul spel och grym grafik. 5/5 till det spelet.

Inte en chans att du spelar det med vettig grafik.
Ska det flyta tillräckligt för mig som har ett kort motsvarande 7900GTX får jag dra ner på både ögongodis och upplösning.
Kör jag på 1680*1050 med allt på high så får man en fin stillbildssekvens innan man får psykbryt.

Japp, det är krävande men snyggt!

Själv kör jag det på min bärbara. Den har 2.2 ghz @ 2.4 ghz. 8600m Gt @ 8700 Gt. 2 Gb ram samt Vista ultimate.

För det ska flyta någorlunda kör jag med allt på medium samt lite lägre upplösning än skärmens native (1440x900). Då ligger jag runt 25-30 fps vilket jag tycker är helt ok.

Min dator klara allt förutom CPU speed där den ligger på 1,86 dock har jag 2 stycken processorer (stavning?)

Har precis blivit träffad, riktigt snygga effekter :D :yoparty

Bifogat

• wraam.jpg
    wraam.jpg
    53.1 KB · Visningar: 116
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage